مجمع عمومی عادی سالیانه صاحبان سهام شرکت بيمه دی برگزار شد
مجمع عمومی عادی سالیانه صاحبان سهام شرکت بيمه دی برگزار شد
  مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت بیمه دی (سهامی عام) با حضور ۶۹/۳۱ درصد از سهامداران، مدیرعامل، اعضای هیئت مدیره، نمایندگان بیمه مرکزی ج.ا.ایران، حسابرس و بازرس قانونی و سازمان بورس و اوراق بهادر روز سه شنبه ۲۸ ام تيرماه ۱۴۰۱ برگزار و صورت های مالی سال مالی منتهی به ۱۴۰۰/۱۲/۲۹ شرکت تصویب شد .

به گزارش اقتصادوبیمه و به نقل از  روابط عمومی شرکت بیمه دی؛ در این جلسه، پس از استقرار هیئت رئیسه و بعد از توضیحات مستدل به بندهای گزارش حسابرسی، صورت های مالی سال مالی منتهی به ۱۴۰۰/۱۲/۲۹ بیمه دی با ۶۹.۳ درصد، اکثریت آرا حاضرین در مجمع عمومی عادی سالیانه بیمه دی مورد تصویب قرار گرفت.

شرکت بیمه دی در سال ۱۴۰۰ توانسته به سود خالصی حدود ۳.۵۰۰ میلیارد ریال (معادل ۵۸۸ ریال به ازای هر سهم) دست یابد و با تصویب مجمع بالغ بر ۲.۱۵۰ میلیارد ریال (به ازای هر سهم ۳۶۰ ریال) آن را بین سهامداران تقسیم نمود.

سود ناخالص فعالیت ‌های بیمه ‌ای شرکت طبق صورت های مالی حسابرسی شده سال مزبور حدود ۵.۲۸۳ میلیارد ریال بوده است که از این لحاظ می توان شرکت بیمه دی را در از جمله شرکت های بیمه ای که از عملیات بیمه گری خود سود کسب کرده اند به شمار آورد.

در این جلسه همچنین روزنامه دنیای اقتصاد به عنوان روزنامه رسمی برای درج آگهی های شرکت انتخاب گردید و موسسه حسابرسی فاطر به عنوان حسابرس و بازرس قانونی اصلی و موسسه حسابرسی بهمند به عنوان حسابرس علی البدل تعیین شدند.