مجمع شرکت صنعتی پارس مینو برگزار شد
مجمع شرکت صنعتی پارس مینو برگزار شد

مجمع عمومی عادی سالیانه صاحبان سهام شرکت صنعتی مینو (سهامی‌عام) مورخ چهارشنبه ۱۴۰۰/۰۳/۰۴ در سالن ورزشی مینو برگزار گردید. در این مجمع که با حضور بیش از ۶۷ درصدی سهامداران حقیقی و حقوقی ، اعضاء هیات مدیره، نماینده سازمان بورس و اوراق بهادار، حسابرس و بازرس قانونی برگزار گردید، ریاست مجمع برعهده مجید غناث بود، […]

مجمع عمومی عادی سالیانه صاحبان سهام شرکت صنعتی مینو (سهامی‌عام) مورخ چهارشنبه ۱۴۰۰/۰۳/۰۴ در سالن ورزشی مینو برگزار گردید.
در این مجمع که با حضور بیش از ۶۷ درصدی سهامداران حقیقی و حقوقی ، اعضاء هیات مدیره، نماینده سازمان بورس و اوراق بهادار، حسابرس و بازرس قانونی برگزار گردید، ریاست مجمع برعهده مجید غناث بود، که آقایان درفشی و خزایی در مقام نظار اول و دوم و آقای کریم آبادی ((معاون مالی))به عنوان دبیر مجمع انتخاب گردیدند.
درادامه با قرائت گزارش هیات مدیره به مجمع توسط دکتر قلندرکی ،مدیرعامل ، مربوط به اهم فعالیتهای صورت پذیرفته در طی سال مالی منتهی به ۱۴۰۰/۱۲/۲۹و پس از استماع گزارش حسابرس و بازرس قانونی، مجمع نشینان با طنین صلوات خود ضمن تصویب صورتهای مالی و تنفیذ معاملات مشمول ماده ۱۲۹ ، با تقسیم سود ۹۰ ریالی به ازای هرسهم به کار خود پایان دادند .

شرکت صنعتی پارس مینو در سال ۱۳۳۸ تاسیس و از ابتدای آغاز به کار بورس اوراق بهادار تهران در سال ۱۳۴۶ در بورس به ثبت رسید. شرکت پارس مینو در کیلومتر ۱۰ جاده مخصوص با مساحتی بالغ بر ۲۳۰ هزار متر مربع فعالیت می کند که ۶ سایت کارخانه ای مجزا را با خطوط تولید به روز و کارآمد تحت اداره دارد .

 

 

(( گزارش تکمیلی به زودی در سایت و نشریه))