لامپ پارس شهاب و ۵۲ سال حضور پرافتخار
لامپ پارس شهاب و ۵۲ سال حضور پرافتخار
مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت پارس شهاب به ریاست مهندس داداوش با حضور ۸۵ درصدی سهامداران در حال برگزاری است.

مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت لامپ پارس شهاب با حضور بیش از ۸۵ درصدی سهامداران ، ذینفعان ، نماینده سازمان بورس اوراق بهادار ، اعضای هیات مدیره ، حسابرس و بازرس قانونی و با ریاست مهندس هوشنگ دادوش ، مدیر صاحبنام و برجسته بازار سرمایه ،در حال برگزاری است .

مهندس بهمن دژاکام ، مدیر عامل کاردان شرکت ، در گزارش خود با تشریح اینکه شرکت لامپ پارس شهاب به عنوان اولین و بزرگترین تولیدکننده لامپ در ایران، با ۵۲ سال سابقه در صنعت روشنایی می‌باشد افزود : شركت لامپ پارس شهاب، اولین و بزرگترين توليدكننده لامپ و وچراغ با نمانام‌های (برندهای) “پارس‌‌شهاب”، “پارس‌خزر” و “زمرد” می‌باشد.

 

چشم انداز

اهداف شركت لامپ پارس شهاب بر اساس سند چشم‌انداز:

• اولین و بزرگترین شركت در صنایع روشنایی و لامپ با جایگاه رهبری بازار و هدف جذب سرمایه‌گذاری

• راه‌اندازی خطوط تولید پیشرفته از راه بكارگیری فناوری‌های نوین تولید و تامین روشنایی برای كاربُردهای گوناگون

• ارائه خدمات توزیع و فروش گسترده لامپ‌های پُربازده

• طراحی روشنایی با بهره‌گیری از لامپ‌های پربازده، محصولات و سامانه‌های روشنایی هوشمند و خورشیدی در حمایت از تولید انرژی‌های سبز

• بالاترین ارزش‌آفرینی برای ذینفعان در راستای بالندگی پایدار كشور

ماموریت

ما به دنبال پاسخگويی پيوسته به گستره نيازهای مصرف‌كنندگان با رويكردهای: مشتری مداری، روشنایی یکپارچه، تامین و تضمین روشنایی با کیفیت و فراگیر، برقراری روابط بلند‌مدت و سودمند هستیم.

دست آورد ماموريت شركت؛ حفظ و تداوم جايگاه پيشتازی در بازار، با افزودن ارزش‌آفرينی برای مصرف‌كنندگان است و برون‌داد آن اعتماد به نمانام شركت می‌باشد.

گزارش تکمیلی بزودی در سایت و نشریه