فراخوان انتخاب سرمایه گذار در قالب مشارکت
فراخوان انتخاب سرمایه گذار در قالب مشارکت

  سازمان فناوری اطلاعات ایران اقدام به انتشار فراخوان انتخاب سرمایه گذار در قالب مشارکت با موضوع ارسال پیام ها و اطلاع رسانی نهادهای عمومی و خدماتی از طریق پیام‌رسان‌ها، کرده است. به گزارش اقتصاد و بیمه- سازمان فناوری اطلاعات ایران در راستای وظایف و اهداف آن سازمان به جهت حمایت از فراگیر کردن کاربرد […]

 

سازمان فناوری اطلاعات ایران اقدام به انتشار فراخوان انتخاب سرمایه گذار در قالب مشارکت با موضوع ارسال پیام ها و اطلاع رسانی نهادهای عمومی و خدماتی از طریق پیام‌رسان‌ها، کرده است.

به گزارش اقتصاد و بیمه- سازمان فناوری اطلاعات ایران در راستای وظایف و اهداف آن سازمان به جهت حمایت از فراگیر کردن کاربرد فناوری اطلاعات در کشور و توسعه پایدار زیرساخت‌های خدمات عمومی برای عموم جامعه، پیام‌رسان‌ها و کسب‌و‌کارهای مرتبط، اقدام به جذب سرمایه گذار در قالب مشارکت اشخاص حقوقیِ بخش خصوصی در شرکتِ در شرفِ تاسیس، با موضوع ارسال پیام ها و اطلاع رسانی نهادهای عمومی و خدماتی از طریق پیام‌رسان‌ها، کرده است.

به همین منظور این آگهی فراخوان به جهت جذب شرکای حقوقی و امکان سنجی همکاری با واجدین شرایط منتشر شده است.

علاقه مندان به منظور کسب اطلاعات بیشتر در خصوص جزییات و شرایط کلی برای سرمایه گذاران میتوانند به فراخوان درج شده در سایت رسمی سازمان فناوری اطلاعات ایران به آدرس اینترنتی https://ito.gov.ir/fa/news/109465/ مراجعه کنند.