فاز نخست سامانه مولدسازی دارایی‌های دولت رونمایی شد
فاز نخست سامانه مولدسازی دارایی‌های دولت رونمایی شد

مراسم رونمایی فاز نخست سامانه مولدسازی دارایی‌های دولت با حضور وزیر اقتصاد و رئیس کل سازمان خصوصی‌سازی ظهر امروز(یکشنبه)، در وزارت اقتصاد برگزار شد

اقتصاد و بیمه – مراسم رونمایی فاز نخست سامانه مولدسازی دارایی‌های دولت با حضور وزیر اقتصاد و رئیس کل سازمان خصوصی‌سازی ظهر امروز(یکشنبه)، در وزارت اقتصاد برگزار شد.

 

به گزارش روابط عمومی سازمان خصوصی سازی به نقل از شادا، مراسم رونمایی فاز نخست سامانه مولدسازی دارایی‌های دولت به‌نشانی www.pga.ipo.ir ظهر امروز(یکشنبه) با حضور وزیر اقتصاد، رئیس کل سازمان خصوصی‌سازی و جمعی از خبرنگاران در وزارت اقتصاد برگزار شد.

حسین قربان زاده در این مراسم با اشاره به حضور میلیونی مردم در راهپیمایی سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی گفت: ما مسئولین باید قدردان این حضور باشیم و طبیعتا این امر مسئولیت ما را در حوزه های مختلفی که بر عهده داریم سنگین تر می کند.

معاون وزیر اقتصاد در ادامه گفت: در جلسه امروز رونمایی از فاز اول سایت مولد سازی دارایی های دولت انجام می گیرد و مطابق با مسئولیتی که وزیر محترم امور اقتصادی و دارایی محول کردند و پیگیری هایی که در این زمینه انجام شد و زحمات دبیرخانه هیات عالی مولد سازی و سایر همکاران خوشبختانه دیروز فاز اول این سامانه آماده ارایه خدمت شد.

رییس کل سازمان خصوصی سازی افزود: برای ارتقای این سامانه آماده شنیدن تمام نظرات و نقدهای عموم مردم به ویژه اهل فن، کارشناسان و اهالی رسانه ها هستیم.

وی با اشاره به اینکه تمام دیتا و اطلاعات، تحلیل ها و دیدگاه کارشناسان و مستندات و مصوبات مرتبط با این موضوع در این زمینه گردآوری شده است، افزود: هر چیزی که در این مسیر تا امروز اعلام شده و یا مصوب شده است در این سایت قابل ملاحظه و دسترسی است و به تدریج که مصوبات هیات عالی مولد سازی دارایی های دولت افزایش می یابد طبیعتا اطلاعات مرتبط با آنها نیز در این سامانه بارگذاری خواهد شد.

قربان زاده در ادامه گفت: پشتوانه این سایت، یک سایت اصلی است که فرایندها را در بین دستگاههای اجرایی در مراحل مختلف و در بخش هایی که شامل شناسایی، تشخیص مازاد، ارزش افزایی، قیمت گذاری و روش های مولد سازی است و در تعامل با سامانه سادا که سامانه مربوط به اموال و دستگاههای اجرایی است ، با یکدیگر پیوند می دهد.

رییس کل سازمان خصوصی سازی اضافه کرد: سایتی که امروز رونمایی می شود، سایت مولدسازی دارایی های دولت است که در خروجی ها و اطلاعاتی که نهایی خواهد شد، ارایه می شود.