عملکرد ۹ ماهه (( سپ )) با تحقق درآمد ۲.۹ هزار میلیاردی و رشد ۲۹ درصدی
عملکرد ۹ ماهه (( سپ )) با تحقق درآمد ۲.۹ هزار میلیاردی و رشد ۲۹ درصدی
پرداخت الکترونیک سامان کیش در عملکرد ۹ ماهه، ۲.۹ هزار میلیارد تومان درآمد محقق و رشد ۲۹ درصدی را نسبت به مدت مشابه قبل ثبت کرد.

اقتصادوبیمه؛

شرکت پرداخت الکترونیک سامان کیش با سرمایه ۸۰۰ میلیارد تومانی، گزارش عملکرد شهریور و ۹ ماه سال مالی منتهی به آذر ۱۴۰۱ را منتشر کرد.

بر این اساس، (( سپ )) در دوره شهریور از کیوسک؛ فعالیت اینترنتی  و قبوض، سایر کارمزد POS ، فروش جسم کارت و حق عضویت ، ارائه خدمات کارتخوان ، پین و اعتبار فروخته شده درگاه ها  و سایر، بالغ بر ۳۶۲٫۳ میلیارد تومان درآمد کسب کرد. این در حالی است که در شهریور سال ۱۴۰۰ بالغ بر ۲۷۹٫۲ میلیارد تومان درآمد شناسایی کرد و طی این مدت با افزایش ۳۰ درصدی روبرو شد.

این شرکت بورسی در عملکرد ۹ ماهه بالغ بر ۲٫۹ هزار میلیارد تومان درآمد شناسایی کرد و در مقایسه با مدت مشابه سال قبل با رشد ۲۹ درصدی همراه شد.

درآمد حاصل از پین و اعتبار فروخته شده درگاه ها و ارائه خدمات کارتخوان بالغ بر ۱٫۸ و ۱٫۰۲ هزار میلیارد تومان (معادل ۶۳ و ۳۵ درصد درآمد) بود که بیشترین اقلام درآمدی دوره ۹ ماهه به حساب می آید.

بررسی بازدهی سهام این شرکت از ابتدای سال مالی تا ۳۱ شهریور نشان می دهد قیمت هرسهم “سپ” در اول دی ۳۱۱۲ تومان بوده و با احتساب سود ۳۰ تومانی هر سهم طی ۱۶۲ روز کاری به قیمت ۲۵۶۸ تومان رسیده که حکایت از بازدهی ۳۱٫۲۷ درصدی دارد.

 

 

  • منبع خبر : www.boursepress.ir