عملياتي شدن تفاهم نامه تامين روغن خام مارگارین
عملياتي شدن تفاهم نامه تامين روغن خام مارگارین
دکتر خیابانی مدیرعامل «غمارگ» با تاکید بر اینکه در شرايط كنوني مهمترين مسئله تامين روغن خام و رسيدن به توليد حداكثري روغن مصرفي مي باشد افزود : از هيئت روسي تشكر مي كنم كه در اين زمينه با ما همكاري لازم را دارند و اميدوارم كه با عملياتي كردن اين تفاهم نامه شاهد حذف واسطه ها و دلالان در زمينه واردات روغن خام باشيم و موانع موجود در چرخه توليد روغن هر چه سريعتر برداشته شود.

با حضور هيئت روسي جهت عملياتي كردن تفاهم نامه تامين روغن خام كارخانه مارگارين ، گام نهایی برداشته شد .
به گزارش روابط عمومي شرک مارگارین، هيئت روسي جهت عملياتي كردن تفاهم نامه تامين روغن خام با استقبال دكتر امير كاظمي خياباني مدير عامل شركت مارگارين، هيئت مديره، معاونين و مديران در شركت مارگارين حضور پيدا كردند.
در شرايط كنوني توليد روغن، چرخه توليد كارخانه ها در گرو تامين روغن خام مي باشد كه مدير عامل شركت مارگارين تمام تلاش خود را در زمينه تامين روغن خام با سفر به كشور روسيه نموده و در ديدار با هيئت روسي موفق به انعقاد تفاهم نامه هايي شد كه هم اكنون نمايندگان روسيه جهت عملياتي كردن تفاهم نامه پيشين و تامين بدون واسطه و مستقيم روغن خام وارد شركت مارگارين شدند.
مدير عامل شركت مارگارين ضمن عرض خير مقدم به ميهمانان اظهار كرد: در شرايط كنوني مهمترين مسئله تامين روغن خام و رسيدن به توليد حداكثري روغن مصرفي مي باشد كه از هيئت روسي تشكر مي كنم كه در اين زمينه با ما همكاري لازم را دارند و اميدوارم كه با عملياتي كردن اين تفاهم نامه شاهد حذف واسطه ها و دلالان در زمينه واردات روغن خام باشيم و موانع موجود در چرخه توليد روغن هر چه سريعتر برداشته شود.

دكتر كاظمي خياباني افزود: با توجه به قول مساعدي كه هيئت روسي دادند در اولين فرصت مراحل بارگيري و تخليه رو غن خام انجام خواهد گرفت و با فضل خدا و همت تمامي كاركنان و پرسنل مارگارين، توليدات اين شركت جهت تامين روغن هاي خوراكي در بازار به صورت انبوه توزيع خواهد شد.
شایان ذکر است مارگارين به عنوان یکی از قدیمی ترین شرکتهای تولید روغن با نزدیک به ۷ دهه سابقه با برندهای خروس، آفتاب و آفتاب طلايي در بين مردم شناخته شده و اکنون با همكاري كارشناسان مجرب توانسته است با ظرفیت توليدي ۱۰۰۰ تن در روز، میهمان بسیاری ازخانواده ها و صنایع مختلف کشور باشد .
اين مجموعه همواره سعي نموده محصولاتی با کیفیت برتر و منطبق با نیاز مشتریان طراحی و تولید نموده و هم اکنون ۳۸ نوع محصول متنوع روغني در دو بخش صنف و صنعت (B2B) و مصارف خانوار (B2C) در این شرکت تولید می‌شود که علاوه بر مطابقت با ضوابط موسسه استاندارد و تحقیقات صنعتی ایران و معاونت غذا و دارو وزارت بهداشت، با استاندارد های بین¬المللی نظیر CODEX از شرکت SGS سوئیس نیز انطباق دارد .
به دنبال حضور دکتر خیابانی در مدیرعاملی این مجموعه و تلاش های گسترده این مدیرجهادی برای کارکردن کارخانه با تمام ظرفیت ، عقد قرارداد با هیئت روسی جهت تامین روغن خام یکی از آن خبرهای خوبی است که در این روزها بسیار برای مردم عزیزمان حائز اهمیت میباشد .