علی رستمی، طی حکمی سید محمد مهدی مقدسی را به عنوان مدیر روابط‌عمومی شستا منصوب كرد.
علی رستمی، طی حکمی سید محمد مهدی مقدسی را به عنوان مدیر روابط‌عمومی شستا منصوب كرد.
مراسم تکریم و معارفه مدیر روابط‌عمومی شرکت سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی(شستا) با حضور علی رستمی مدیرعامل شستا، محمود ملکوتی‌خواه عضو هیات مدیره شستا، سید مرتضی موتورچی رئیس مرکز اطلاع رسانی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و منصور ضابطی مدیر روابط‌عمومی سازمان تامین اجتماعی در شستا برگزار شد.

مراسم تکریم و معارفه مدیر روابط‌عمومی شرکت سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی(شستا) با حضور علی رستمی مدیرعامل شستا، محمود ملکوتی‌خواه عضو هیات مدیره شستا، سید مرتضی موتورچی رئیس مرکز اطلاع رسانی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و منصور ضابطی مدیر روابط‌عمومی سازمان تامین اجتماعی در شستا برگزار شد.
رستمی، مدیرعامل شستا در این مراسم ضمن تقدیر از مجموعه روابط‌عمومی شستا با اشاره به جایگاه ویژه روابط‌عمومی در سازمان‌ها تشریح کرد: امروزه روابط‌عمومی جایگاه ویژه‌ای در ایجاد برندینگ و ارائه تصویر مثبت از سازمان دارد. اقدامات مثبت شستا در رسانه‌ها و فضای مجازي قابل تقدیر و تشکر است.
رستمی با اشاره به اثر بخشی و کارآمدی حوزه روابط‌عمومي، بر ايجاد ارتباط با رسانه، تولید محتوای مناسب و ایجاد یک رابطه صادقانه با ذی‌نفعان حوزه کار تاكيد كرد.
مدیر عامل شستا بر سرمايه‌گذاري در حوزه روابط‌عمومی و ایجاد یک ساختار منسجم و سازمان مناسب با نیروی انسانی و حرفه‌ای تاكيد كرد و افزود: نباید به روابط‌عمومی به عنوان یک کار جانبی نگاه کنیم و باید نقش روابط‌عمومی را در سازمان جدی بگیریم.
سید مرتضی موتورچی، مدیر روابط‌عمومی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در این مراسم با اشاره به جایگاه روابط‌عمومی در جامعه گفت: روابط‌عمومی مفهوم نوینی پیدا کرده است بطوريكه امروز قدرت غالب در جامعه فضای مجازی است و دولت‌ها را مدیریت می‌کند .
وی با بيان اينكه توجه به حوزه روابط‌عمومی واجب شرعی است ادامه داد: با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص گفتمان مسئولان با مردم، بحث گفتگوی اجتماعی با مردم از طرف وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی به کمیسیون فرهنگی دولت ارائه شد و بر اين اساس تغییر ساختار در روابط‌عمومی‌های کل وزارت خانه‌ها به عنوان یک طرح جامع مورد توجه است.
موتورچی بر لزوم خروج از فضای پدافندی در مجموعه روابط‌عمومی‌ها تاکید کرد و گفت: روابط‌عمومی‌ها کار بسیاری سختی را در فضای پدافندی و آفندی دارند. باید از فضای پدافندی خارج شویم و در فضای حمله قرار گیریم و اتفاقات و عملکردهای مثبت در شستا را تبیین کنیم.
محمود ملکوتی خواه ، عضو هیات مدیره شستا در این جلسه گفت: امروز دیگر مانند گذشته نام شستا با اختلاس و فساد نمی آید بلکه با اخبار مثبت و شفافیت همراه است و امیدوارم این روند و ریل‌گذاری در دوره جدید روابط‌عمومی نیز ادامه پیدا کند.
حسن محمدی مدیر سابق روابط‌عمومی شستا دراین جلسه با اشاره به اقدامات صورت گرفته در مجموعه روابط‌عمومی شستا گفت: متاسفانه در دوره‌های قبل در تفکر مدیریتی شستا اعتقاد چندانی به روابط‌عمومی و نقش آن در تصویر‌سازی از سازمان وجود نداشت اما با حمایت‌های مدیرعامل وقت تلاش کردیم تا جایگاه روابط‌عمومی را در شستا و شرکت‌های تابعه ایجاد کنیم.
وی افزود: با تدوین سند راهبردی شستا به عنوان نخستين اقدام و تدوین و ابلاغ سند روابط‌عمومی و برگزاری ۳ دوره مختلف آموزشی برای مدیران روابط‌عمومی شرکت‌های تابعه توانستیم جایگاه روابط‌عمومی را در شستا ارتقا ببخشیم.
سید محمد مهدی مقدسی، مدیر روابط‌عمومی وامور بین الملل شستا در این جلسه با اشاره به جامعه مخاطب ۴۲ میلیون نفری خانواده بزرگ سازمان تامین اجتماعی و شستا گفت: ما می‌توانیم با ارائه تصویر صحیح و صادقانه از عملکرد دولت و شستا اعتماد مردم را به این هلدینگ بزرگ اقتصادی برگردانیم.
وی بهترین دوره شستا را زمانی دانست که روابط‌عمومی در آن به رسمیت شناخته شد و افزود: ما در روابط‌عمومی در کنار تصویرسازی مثبت از عملکرد شستا باید مطالبه‌گر خواسته‌های مردم از مسئولان و مدیران شستا باشیم.
مقدسی با بیان اینکه شستا دارای دو مخاطب تخصصی (سهامداران و ذی‌نفعان) و مخاطبان عمومی (بیمه‌شدگان سازمان تامین اجتماعی) است، افزود: شناسایی و پاسخگویی به مطالبات مخاطبان شستا وظیفه روابط‌عمومی است و باید به انجام این وظیفه خطیر اهتمام ورزیم.
سيد محمد مهدي مقدسي دارای مدرک کارشناس ارشد علوم ارتباطات است. وي پيش از اين معاون مرکز رسانه‌های دیجیتال وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و مشاور رسانه‌ای مدیرکل روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی(ره) بوده است.