طرح بیمه گستران خدمتی نو از بیمه کارآفرین
طرح بیمه گستران خدمتی نو از بیمه کارآفرین

شرکت بیمه کارآفرین در دی ماه سال ۱۴۰۱ با راه اندازی طرح “بیمه گستران” امکان فروش و بازاریابی چند سطحی بیمه عمرا را برای نمایندگان و اعضای شبکه فروش خود فراهم آورده است

اقتصاد و بیمه – شرکت بیمه کارآفرین در دی ماه سال ۱۴۰۱ با راه اندازی طرح “بیمه گستران” امکان فروش و بازاریابی چند سطحی بیمه عمرا را برای نمایندگان و اعضای شبکه فروش خود فراهم آورده است.

همچنین تمامی بیمه گذاران این بیمه نامه نیز می توانند در این طرح عضو شده و ضمن برخورداری از پوشش مناسب و مزایای کم نظیر بیمه عمر کارآفرین، از طریق بازاریابی مبتنی بر رابطه به کسب درآمد و افزایش اندوخته بیمه نامه عمر خود بپردازند.

براساس این گزارش، این طرح به صورت همکاری گسترده شرکت بیمه کارآفرین (سهامی عام) و کلیه نمایندگی های فعال شرکت بیمه کارآفرین در سراسر کشور به مرحله اجرا درآمده است و تمامی تراکنش های مالی صورت گرفته در آن توسط سیستم مالی شرکت بیمه کارآفرین پشتیبانی و انجام می شود.

روش عضویت در طرح ” بیمه گستران”

نمایندگان بیمه کارآفرین برای عضویت در این طرح تنها کافی است یک فقره بیمه نامه عمر (با حداقل ۲ میلیون تومان و پرداخت سالانه) در قالب قرارداد طرح بیمه گستران به فروش برسانند.

بیمه گذاران شرکت نیز می توانند با خرید یک فقره بیمه نامه عمر( با حداقل مبلغ ۲ میلیون تومان و پرداخت سالانه) از یکی از نمایندگی های بیمه کارآفرین و ثبت بیمه نامه خود در وب سایت “بیمه گستران” به نشانی www.bimegostaran.com در این طرح عضو شوند و از مزایای متعدد این طرح، در کنار مزایای بیمه عمر به طور کلی و مزایای بیمه عمر به طور خاص بهره مند شوند.

برای آشنایی کامل با این طرح و برخورداری از تمام این مزایا و بسیاری مزایای دیگر به آدرس زیر مراجعه نمایید.