ضرورت برنامه تحولی در امور معادن ذوب آهن اصفهان
ضرورت برنامه تحولی در امور معادن ذوب آهن اصفهان

مهدی کوهی مدیرعامل شرکت و جمعی از مسئولین ذوب‌آهن اصفهان و شرکت پویش معادن، چهارشنبه ۱۳ اردیبهشت ماه با حضور در منطقه سنگان از معدن ققنوس ذوب آهن بازدید کردند

اقتصاد و بیمه – مهدی کوهی مدیرعامل شرکت و جمعی از مسئولین ذوب‌آهن اصفهان و شرکت پویش معادن، چهارشنبه ۱۳ اردیبهشت ماه با حضور در منطقه سنگان از معدن ققنوس ذوب آهن بازدید کردند .

مهدی کوهی در این بازدید گفت: در اختیار گرفتن معدن ققنوس توسط ذوب آهن اصفهان اقدام بسیار ارزنده ای بود اما این شرکت برای توسعه فعالیت های معدنی خود اقدامات بسیاری پیش رو دارد و باید از ساختار تخصصی تر در بخش معدن برخوردار شود .
مدیر عامل ذوب آهن اصفهان با تاکید بر ضرورت اجرای برنامه تحولی در امور معادن شرکت از جمله معدن ققنوس گفت :فعالیت ما در این منطقه به معدن ققنوس یک محدود نمی شود و باید برای معادن ققنوس ۲ و ۳ نیز اقدام کنیم .
کوهی با بیان اینکه پیگیر سهمیه یک میلیون و ۷۵۰ هزار تنی سنگ آهن ذوب‌آهن اصفهان هستیم افزود: شناسایی ذخایر جدید و کاهش هزینه تولید از جمله مهمترین برنامه های تحولی است که در مدیریت معدن ققنوس یک باید دنبال شود.
وی افزود: با توجه به اینکه قبل از برنده شدن ذوب‌آهن در مزایده معدن ققنوس ، این معدن تعطیل بود گفت: راه اندازی مجدد آن موجب اشتغال دوباره کارگران و پیمانکاران و در مجموع بهبود شرایط زندگی در منطقه شده است.
وی با بیان اینکه برنامه تحولی در ذوب‌آهن اصفهان آغاز شده است ، بیان داشت: تولید فروردین ماه این مجتمع عظیم صنعتی بیش از گذشته بود و امسال تلاش می کنیم با وجود کمبود نقدینگی با روش های مختلف و با تلاش حوزه برنامه ریزی و توسعه چهار پروژه مهم شرکت را به پایان برسانیم .
وی افزود : پروانه بهره برداری ما از معدن ققنوس سالانه یک میلیون تن است که امیدوارم تا تیرماه به تولید باظرفیت اسمی برسیم .
مدیرعامل ذوب آهن اصفهان، ضمن اشاره به مقام والای سردار شهید محمد کاظم زاده شهید شاخص سال گفت : ایشان با معرفت بسیار خود نسبت به شرایط زمان، بر تولید تاکید داشت و ساخت هر قطعه را تیری به قلب دشمن می دانست.
کوهی در ادامه گفت : افق آینده ذوب‌آهن اصفهان بر مبنای کار و تلاش ، بسیار روشن است و شاهد اتفاقات خوبی در این مجتمع عظیم صنعتی خواهیم بود.
مدیر عامل ذوب آهن اصفهان پس از این بازدید در جلسات مختلف با فرماندار، شهردار و رئیس شورای شهر شهرستان خواف دیدار و گفتگو کرد.