صورت‌های مالی ۱۲ ماهه سپ با رشد ۲۷ درصدی درآمدها منتشر شد
صورت‌های مالی ۱۲ ماهه سپ با رشد ۲۷ درصدی درآمدها منتشر شد

شرکت پرداخت الکترونیک سامان کیش صورت‌های مالی حسابرسی نشده ۱۲ ماهه منتهی به آذر سال جاری را منتشر کرد.

اقتصاد و بیمه – شرکت پرداخت الکترونیک سامان کیش صورت‌های مالی حسابرسی نشده ۱۲ ماهه منتهی به آذر سال جاری را منتشر کرد.

صورت‌های مالی حسابرسی نشده ۱۲ ماهه منتهی به آذر سال جاری را منتشر کرد.
براین اساس، “سپ” در این مدت بالغ بر ۴ هزار میلیارد تومان درآمد عملیاتی شناسایی کرد و در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته با رشد ۲۷ درصدی روبرو شد. حدود ۶۱ درصد درآمدهای عملیاتی از محل فروش شارژ و ۳۷ درصد از محل خدمات کارتخوان حاصل شد. همچنین ۳۱۴ میلیارد تومان سود خالص و ۳۱۶ ریال سود برای هر سهم محقق کرد.
میزان دارایی‌های جاری هم بالغ بر ۱٫۲ هزار میلیارد تومان بود که در مقایسه با سال قبل ۳۳ درصد افزایش داشت و رشد حساب‌های دریافتنی تجاری و سایر دریافتنی‌های غیرتجاری و موجودی نقد علت عمده این افزایش است. دارایی‌های غیر جاری نیز به ۲٫۳ هزار میلیارد تومان رسیده که تصمیم گیری هیات مدیره درخصوص انجام سرمایه گذاری بلندمدت در شرکت‌های استارت آپی، خرید کارتخوان و تجهیزات فنی باعث افزایش ۵۲ درصدی آن شد.
در چشم انداز آتی شرکت، حفظ سهم بازار فعلی در درگاه‌های مختلف و توسعه در سال آینده به واسطه افزایش دستگاه‌های پایانه فروش؛ کیوسک‌ها و صندوق‌های فروشگاهی و به موجب آن رشد تعداد و مبلغ تراکنش‌ها؛ بهبود و ارتقاء درگاه‌های اینترنت و موبایل و افزایش تراکنش‌ها؛ طراحی محصولات و خدمات نوین و توجه به نوآوری جهت جذب هر چه بیشتر تراکنش‌های پرداخت الکترونیک؛ افزایش رضایت مشتریان با کاهش هزینه‌های خدمات ارائه شده، شناسایی ریسک و برنامه‌ریزی جهت مواجهه با آنها، تمرکز بر کیفیت و اثربخشی خدمات با استفاده از سنجش بازار هدف؛ رصد مداوم صنعت و استفاده از فرصت‌های پیش رو؛ بهبود و توسعه زیرساخت‌ها؛ افزایش نیروی انسانی متعهد و متخصص؛ ایجاد فضای مناسب جهت بهره‌بردن از دانش فنی مشاوران، توجه به فرصت‌های سرمایه گذاری موجود جهت افزایش ارزش منابع شرکت، تخصیص بودجه جهت مسئولیت‌های اجتماعی و زیست محیطی و خیریه دیده شده است.