صنایع لاستیکی سهند ، عملکردی فراتر از پیش بینی ها و بودجه
صنایع لاستیکی سهند ، عملکردی فراتر از پیش بینی ها و بودجه

مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت صنایع لاستیکی سهند با حضور ۷۳ درصد سهام‌داران در سالن تلاش وزارت کار در حال برگزاری است . در این مجمع که ریاست آن به‌عهده دکتر اسدزاده و ناظری جنابان سلطانی و فروزانفر می‌باشد دبیر مجمع مهندس داود رحمانی ، مدیرعامل موفق شرکت ، با ارائه گزارش هیئت‌مدیره به مجمع […]

مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت صنایع لاستیکی سهند با حضور ۷۳ درصد سهام‌داران در سالن تلاش وزارت کار در حال برگزاری است .
در این مجمع که ریاست آن به‌عهده دکتر اسدزاده و ناظری جنابان سلطانی و فروزانفر می‌باشد دبیر مجمع مهندس داود رحمانی ، مدیرعامل موفق شرکت ، با ارائه گزارش هیئت‌مدیره به مجمع آخرین دستاوردها و توفیقات شرکت در طی سال مالی مورد گزارش را به سمع و نظر سهام‌داران می‌رساند .
صنایع لاستیکی سهند با بیش‌از ۶۰ سال تجربه به‌عنوان یک تولید کننده انواع تسمه و نوار نقاله ساز ، بواسطه کیفیت بالای محصولات خود مورد اقبال بازار جهانی می‌باشد .


(( پسهند )) به‌تنهایی بیش‌از ۵۰ درصد تسمه کشور را تولید کرده و سهم ۳۰ درصدی از بازار مصرف داخل را به خود اختصاص داده‌است .
شرکت طی بازه زمانی ۵ساله یعنی از ۱۳۹۶تا۱۴۰۰ با بهره بردن از سکانداری کاردان و بازارشناس در کنار مدیران متعهد و متخصص خود و البته پرسنل سخت‌کوش توانسته‌است سود خالص خود را بیش‌از ۱۰۰ برابر افزایش دهد و در سال منتهی به ۲۹اسفند ۱۴۰۰ به سود ۱/۳۱۱/۶۲۵ میلیاردی دست یابد و با هدف‌گذاری که برای ۱۴۰۵ کرده‌است هدف خود را به کسب سود هزار میلیاردی معین نموده‌است .
این شرکت در سال منتهی به ۱۴۰۰/۱۲/۲۹ در تولید ، درآمد عملیاتی سود عملیاتی و کسب سود خالص توانسته‌است ادامه‌دهنده روند صعودی و روبه‌رشد خود بوده و در تمام شاخص‌های آماری عملکردی درخشان داشته باشد .

شایان‌ذکر است در سال مالی مورد گزارش شرکت با رسیدن به ظرفیت عملی در تولید تسمه و کاستن از نیروهای ستادی و افزایش نیروهای شاغل در پروژه و خطوط خود توانست فراتر از پیش‌بینی اولیه برای کسب سود برای سهام‌داران و ذی‌نفعان خود ارمغان بیاورد .