صباانرژی میزبان دکتر ترکی و فرزند شهید علی‌محمدی در نمایشگاه بین المللی صنعت مالی
صباانرژی میزبان دکتر ترکی و فرزند شهید علی‌محمدی در نمایشگاه بین المللی صنعت مالی

پانزدهمین نمایشگاه بین‌ المللی صنعت مالی (بورس، بانک و بیمه) با شعار «صنعت مالی پیشران، رشد تولید و مهار تورم»، امروز سه‌شنبه ۱۶ خرداد در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی تهران آغاز به کار کرد. به گزارش اقتصاد و بیمه به نقل از روابط عمومی شرکت سرمایه‌گذاری صندوق بازنشستگی کشوری؛ غرفه صباانرژی با حضور دکتر […]

پانزدهمین نمایشگاه بین‌ المللی صنعت مالی (بورس، بانک و بیمه) با شعار «صنعت مالی پیشران، رشد تولید و مهار تورم»، امروز سه‌شنبه ۱۶ خرداد در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی تهران آغاز به کار کرد.

به گزارش اقتصاد و بیمه به نقل از روابط عمومی شرکت سرمایه‌گذاری صندوق بازنشستگی کشوری؛ غرفه صباانرژی با حضور دکتر ترکی مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری، دکتر زمان‌پور مدیر عامل هلدینگ و فرزند شهید علی‌محمدی (شهید هسته ای) امروز صبح در سالن ۳۸ بی افتتاح شد.

بر اساس این گزارش، این نمایشگاه در فضایی به مساحت ۳۲ هزار متر مربع و با حضور ۲۰۰ مجموعه فعال در حوزه‌های بانک، بیمه و بورس و همچنین دیگر بخش‌های مالی همچون گمرک و مالیات برگزار می‌شود.

به گزارش روابط عمومی هلدینگ صباانرژی به نقل از محمدی رییس شورای سیاست‌گذاری نمایشگاه، هدف از این نمایشگاه ارائه دستاوردهای صنعت مالی در یک سال گذشته و چشم اندازهای پیش رو است.

گفتنی است این نمایشگاه تا ۱۹ خرداد ماه ادامه خواهد داشت.