مهندس مجید محمدی شکیب مدیر کاردان و توانمند صنعت کشورمان در گزارش مبسوط خود پیرامون سود عملیاتی شرکت اعلام داشت کسب سود ۲/۴۸۶/۴۹۴ میلیاردی در سال۱۳۹۹ با توجه به بحث ادغام ، معضلات حاکم بر بازار سرمایه و صنعت و همچنین درگیری شرکایمان با بیماری کرونا عملکردی درخشان بوده است . این مدیر بین‌المللی صنعت […]

مهندس مجید محمدی شکیب مدیر کاردان و توانمند صنعت کشورمان در گزارش مبسوط خود پیرامون سود عملیاتی شرکت اعلام داشت کسب سود ۲/۴۸۶/۴۹۴ میلیاردی در سال۱۳۹۹ با توجه به بحث ادغام ، معضلات حاکم بر بازار سرمایه و صنعت و همچنین درگیری شرکایمان با بیماری کرونا عملکردی درخشان بوده است . این مدیر بین‌المللی صنعت ساخت و ساز در بخش دیگری از گزارش خود با اشاره به این که بر اساس دکترین و رویکرد هیئت مدیره و مدیریت ارشد مجموعه ((ثامید)) اهتمام جدی به ارزش افزوده برای پروژه های خود داشته و داریم افزود برای سال ۱۴۰۰ با توجه به سرمایه‌گذاری‌های صورت پذیرفته در خرید زمین که اندوخته بسیار مناسبی میباشد خواهیم توانست ارزش آفرینی و سودآوری را برای ذینفعان خود حاصل سازیم .
شایان ذکر است شرکت عمران و توسعه امید در ۸ استان البرز ، تهران ،آذربایجان شرقی ، اصفهان ، خراسان رضوی ، خوزستان و هرمزگان دارای پروژه های بزرگ ساختمانی مسکونی ،تجاری ، اداری ،خدماتی ،شهرک سازی و گردشگری می باشد .
اخذ گواهی تعالی سازمانی ، نشان زرین ابر پیمانکار و ایزو های مختلف مدیریت، بهره وری ، صنعت سبز و… نشاندهنده عملکرد درخشان این شرکت انبوه ساز در سال مالی مورد گزارش بوده است .
باید اذعان داشت پتانسیل بالای شرکت در انعقاد ، اخذ مجوزها و اتمام پروژه ها و البته حضور مهندس شکیب مدیریت عامل رزومه دار و برجسته بازار سرمایه ، منابع انسانی متعهد و متخصص مجموعه از اعضای صاحب نظر هیات مدیره جنابان زریبافان و دکتر بهداد تا معمار مالیه پاکدست و کارشناسان فنی حاکی از آن است در بین شرکتهای هم گروه ((ثامید)) در مقام یک ابر انبوه ساز و پیمانکار بزرگ ساخت و ساز و پروژه های عمرانی ،قابل اعتماد ترین و بهترین شرکت برای سرمایه گذاری در آتیه و میان مدت میباشد .
مجمع عمومی عادی شرکت عمران و توسعه امید با حضور ۸۲/۲۵ درصدی در مورخه چهار شنبه ۱۸ فروردین ماه ۱۴۰۰ در سالن همایش دانشگاه الزهرا تشکیل شد.
در این مجمع که با ریاست مهندس شاهین فارسی و ناظری جنابان پوربخش و مبشری و دبیری آقای مهندس مجید محمدی شکیب برگزار گردید ، مهدی بهداد عضو هیات مدیره و حمید سعیدی معاون مالی شرکت نیز در معیت مدیرعامل در پنل هیات رئیسه حاضر بودند .
مجمع نشینان در پایان جلسه با اکثریت آرا ضمن تصویب صورتهای مالی منتهی به۱۳۹۹/۰۹/۳۰ و تنفیذمعاملات مشمول ماده ۱۲۹ قانون تجارت با تقسیم سود ۴۹۰ ریالی به ازای هر سهم به کار خود پایان دادند.

گزارش تصویری

«گزارش تکمیلی به زودی در وب سایت و نشریه»