شرکت بیمه حافظ رسما از شمولیت ماده ۱۴۱ قانون تجارت خارج شد
شرکت بیمه حافظ رسما از شمولیت ماده ۱۴۱ قانون تجارت خارج شد

پیرو برگزاری مجمع عمومی فوق العاده بیمه حافظ و موافقت سهامداران، مرحله اول افزایش سرمایه این شرکت در کمتر از یک ماه صورت گرفت و سرمایه شرکت از مبلغ ۵۰۰ میلیارد ریال به یک هزار و ۸۵۹ میلیارد ریال افزایش یافت

اقتصاد و بیمه – پیرو برگزاری مجمع عمومی فوق العاده بیمه حافظ و موافقت سهامداران، مرحله اول افزایش سرمایه این شرکت در کمتر از یک ماه صورت گرفت و سرمایه شرکت از مبلغ ۵۰۰ میلیارد ریال به یک هزار و ۸۵۹ میلیارد ریال افزایش یافت.

 

به گزارش روابط عمومی بیمه حافظ، شرکت بیمه حافظ افزایش سرمایه مصوب در مجمع عمومی فوق العاده‌ی برگزار شده در ۵ دی ماه ۱۴۰۱ کلیه مراحل اجرایی آن را به سرانجام رسانده و اکنون با ثبت این افزایش، سرمایه خود را به مبلغ یک هزار و ۸۵۹ میلیارد ریال رسانده است.
لازم به ذکر است، در ادامه این روند بر اساس آگهی شماره ۴۱/۱۳۹۳۸۳ در تاریخ ۲۱ دی ماه ۱۴۰۱ اداره ثبت شرکت ها، شرکت بیمه حافظ رسما از شمولیت ماده ۱۴۱ قانون تجارت خارج شد.
با توجه به برنامه استراتژیک شرکت مبنی بر اخذ مجوز فعالیت در سرزمین اصلی، اقدامات اجرایی لازم صورت گرفته و مرحله دوم افزایش سرمایه از یک هزار و ۸۵۹ میلیارد ریال به ۳هزار میلیارد ریال که طی مصوبه مجمع به هیات مدیره تفویض شده بود، کلید خورد و به سرعت عملیاتی خواهد شد./