مجمع عمومی عادی سالیانه صاحبان سهام شرکت سیمان مازندران (سهامی‌عام) در تاریخ 25/12/1399 در محل دفتر شرکت تشکیل شد.

سیمان مازندران با مدیریتی که بخوبی فراز و فرودهای بازر سرمایه را میشناسد و نقاط ضعف و قدرت صنعت را واکاوی کرده و برای آن برنامه دارد توانست با تکیه بر ویژگی‌هایی منحصر بفرد حود منجمله منابع انسانی متعد و متخصص خود و تولید محصولات با کیفیت و متنوع در سال سخت اقتصادی گذشته کارنامه ای درخشان در سود آفرینی و ارزش آوری توامان را برای سهامداران و ذینفعان خود حاصل سازد .

مجمع عمومی عادی سالیانه صاحبان سهام شرکت سیمان مازندران (سهامی‌عام) در تاریخ ۱۳۹۹/۱۲/۲۵ در محل دفتر شرکت تشکیل شد.

در این مجمع که با حضور اکثریت سهامداران حقیقی و حقوقی ، اعضاء هیات مدیره، نماینده سازمان بورس و اوراق بهادار، حسابرس و بازرس قانونی و با دبیری جناب آقای بهروز دانشی برگزار گردید.

درادامه با قرائت گزارش هیات مدیره به مجمع مربوط به اهم فعالیتهای صورت پذیرفته در طی سال مالی منتهی به ۱۳۹۹/۰۹/۳۰ و پس از استماع گزارش حسابرس و بازرس قانونی، مجمع نشینان با طنین صلوات خود ضمن  تصویب صورتهای مالی و تنفیذ معاملات مشمول ماده ۱۲۹ با تقسیم سود ۷۱۰ ریال به ازای هر سهم به کار خود پایان دادند.

به گفته دکتر بهروز دانشی مدیرعامل مدبر ((سمازن)) در سال مالی مورد گزارش توانست متناسب با برآوردهای مدیریتی در تولید و فروش داخلی و خارجی نقشی خوش و درخشان ایفا نماید و موقعیت ممتاز خود را در میان انبوه رقبای ایرانی خود تثبیت نماید. به گفته سکاندار سیمان مازندران این شرکت با توجه به تنوع محصولات خود و موقعیت خاص جغرافیایی توانست هم در بعد تامین بازار داخلی و منطقه پیرامونی و هم صادرات موفق عمل کرده و تجلی بخش به شعار جهش تولید در سال ۱۳۹۹ باشد . من باب اثرگذاری و موفقیت های سیمان مازندران میتوان کسب عناوین متعدد صادرکننده نمونه ، حمایت از مصرف کننده، شرکت بهره ور، تعالی سازمانی، مدیریت انرژی ،مدیریت جهادی و….طی سال‌های متوالی اخیر را برشمرد.

((گزارش تکمیل به زودی در وب سایت و نشریه آتی اقتصاد و بیمه))