سیمان قاین ممتاز در ارزش آفرینی و سود آوری
سیمان قاین ممتاز در ارزش آفرینی و سود آوری

مجمع عمومی عادی سالانه شرکت سیمان قاین با ریاست جناب طالبی وناظرین خانم سماواتی و آقای جهانبین و به دبیری جناب میر دهقان ، مدیریت مالی ، شرکت تشکیل شد . مهندس مهدی کریمی مدیریت عامل توانمند مجموعه در گزارش مبسوط خود عملکرد سال منتهی به ۲۹اسفند ۱۴۰۰را به سمع و نظر سهامداران رساند که […]

مجمع عمومی عادی سالانه شرکت سیمان قاین با ریاست جناب طالبی وناظرین خانم سماواتی و آقای جهانبین و به دبیری جناب میر دهقان ، مدیریت مالی ، شرکت تشکیل شد .
مهندس مهدی کریمی مدیریت عامل توانمند مجموعه در گزارش مبسوط خود عملکرد سال منتهی به ۲۹اسفند ۱۴۰۰را به سمع و نظر سهامداران رساند که حاکی از افزایش در آمد ، رشد سود عملیاتی و سود خالص و کسب دستاوردهای درخشان بوده است .

به گفته مهندس مهدی کریمی «سقاین» در حال حاضر، تولید کننده سیمان های پرتلند خاکستری تیپ ۳۲۵ – ۱ ، تیپ ۴۲۵ – ۱ ، تیپ ۲ ، تیپ ۵ و پرتلند پوزولانی مطابق با استاندارد ملی ایران می باشد.
وی خاطر نشان ساخت که مدیریت عالی شرکت استقرار سیستم های مدیریتی :
ISO 9001 : 2015
ISO 14001 : 2015
ISO 45001 : 2018
را در رأس راهبرد خود قرار داده و با پیاده سازی سیستم مدیریت یکپارچه و اجرای آن در جهت تولید محصول با کیفیت و رعایت اصل مشتری مداری، حفاظت از محیط زیست و ایجاد محیط کار ایمن با توجه به سلامت بهداشت شغلی پرسنل، خود را متعهد به رعایت و پیشبرد اهداف ذیل می داند :
افزایش رضایت مشتریان با تلاش در ارائه محصولات با کیفیت برتر ،
پیگیری و اجرای آخرین قوانین، مقررات و الزامات ملی و بین المللی مرتبط در زمینه های کیفیت محصول، محیط زیست، ایمنی و بهداشت حرفه ای
بهبود مستمر سیستم نگهداری و تعمیرات PM جهت کنترل و کاهش توقفات اضطراری خط تولید ، ایجاد زمینه های مناسب جهت افزایش مشارکت و توسعه کیفی سرمایه های انسانی، از طریق آموزش، افزایش مهارت و تقویت فرهنگ کار گروهی در بین کارکنان ، بهینه سازی مداوم فضای سبز (حرص کردن، آبیاری و ….) و اعمال مدیریت ضایعات ، پیشگیری از آلودگی های آب، هوا، خاک و آلودگی صوتی ، مصرف بهینه منابع و بهبود مستمر سیستم ها و روش ها در جهت افزایش بهره وری عوامل تولید و دستیابی به تعالی سازمانی EFQM ، افزایش سطح بهداشت و ایمنی پرسنل در جهت پیشگیری از بیماری های شغلی و حوادث ناشی از کار .

سکاندار خوشفکر شرکت در بخش پایانی گزارش خود با تاکید بر اینکه تعهد خود را در برقراری و نگهداری سیستم مدیریت یکپارچه اعلام و برای حفظ تناسب و تداوم اهداف کیفیتی، زیست محیطی و ایمنی و بهداشت فوق الذکر، بر بهبود مداوم و اثر بخشی آن نظارت خواهم داشت اضافه کرد : با هم ذهی پرسنل مجرب و سخت کوش شرکت برای رسیدن به این موارد تمام تلاش خود را به کار خواهیم بست .

شایان ذکر است شرکت سیمان قاین در سال ۱۳۶۱ به منظور احداث یک واحد تولید سیمان خاکستری، به ثبت رسید. تولیدات این شرکت، شامل سیمان پرتلند تیپ ۳۲۵ – ۱ ، تیپ ۴۲۵ – ۱، تیپ ۲، تیپ ۵ و سیمان پرتلند پوزولانی می باشد . کیفیت مرغوب و مقاومت مکانیکی مناسب سیمان های تولیدی، موجب گردیده که این شرکت علاوه بر تأمین سیمان بازارهای شرق کشور، به کشورهای آسیای میانه، افغانستان و پاکستان نیز صادرات سیمان داشته باشد. تایید حسابهای کلین و شفاف معمار مالیه شرکت و تقدیر رییس مجمع از عملکرد و برنامه های خوب سرپرست شرکت از نکات خواندنی مجمع بود .

(( گزارش تکمیلی به زودی در سایت و نشریه ))