سیمان خزر ؛ کیفیت برتر در کنار حامی محیط زیست
سیمان خزر ؛ کیفیت برتر در کنار حامی محیط زیست

مجمع عمومی عادی سالانه شرکت سیمان خزر (سهامی عام) مورخ ۱۴۰۰/۰۲/۱۹ در محل سالن اجتماعات شرکت بین المللی بازرسی کالای تجاری تشکیل گردید. در این مجمع که با حضور بیش از ۷۵ درصدی سهامداران حقیقی و حقوقی ، اعضاء هیات مدیره ، حسابرس و بازرس قانونی و حضور برخط نماینده سازمان بورس و اوراق بهادار […]

مجمع عمومی عادی سالانه شرکت سیمان خزر (سهامی عام) مورخ ۱۴۰۰/۰۲/۱۹ در محل سالن اجتماعات شرکت بین المللی بازرسی کالای تجاری تشکیل گردید. در این مجمع که با حضور بیش از ۷۵ درصدی سهامداران حقیقی و حقوقی ، اعضاء هیات مدیره ، حسابرس و بازرس قانونی و حضور برخط نماینده سازمان بورس و اوراق بهادار برگزار گردید ریاست مجمع برعهده مصطفی شهریاری بود که جنابان مجید آتشگر و محمدحسین فرح در مقام نظار اول و دوم و دکتر اسحاق جمال امیدی به عنوان دبیر مجمع ایشان را در اداره جلسه یاری می رسانند.

درادامه با قرائت گزارش هیات مدیره به مجمع مربوط به اهم فعالیتهای صورت پذیرفته در طی سال مالی منتهی به ۱۳۹۹/۱۲/۳۰ توسط دکتر امیدی مدیر عامل شایسته سیمان خزر و پس از استماع گزارش حسابرس و بازرس قانونی، مجمع نشینان با طنین صلوات خود ضمن تصویب صورتهای مالی و تنفیذ معاملات مشمول ماده ۱۲۹ با تقسیم سود ۱۳۱۰ ریالی به ازای هر سهم به کار خود پایان دادند.

همچنین موسسه حسابرسی رازدار به عنوان بازرس اصلی و موسسه حسابرسی بیات رایان به عنوان بازرس علی البدل برای سال مالی آتی انتخاب گردیدند .

دکتر امیدی در گزارش جامع خود با تشریح اینکه شرکت سیمان خزر بعنوان یکی از واحدهای بزرگ تولیدی سیمان در کشور در نظر دارد تا با ایجاد سازمانی دانائی محور و بهره مندی از منابع انسانی خلاق ، و با استفاده از جدیدترین و مدرن ترین ماشین آلات و تجهیزات خود و وجود معادن غنی ، شرکتی پیشرو درتولید انواع سیمان بوده و جایگاهی ممتاز در میان تولید کنندگان داخلی سیمان و منطقه را کسب نماید اضافه نمود: تلاش مینماییم تا برای سهامداران خود یک واحد تولیدی با سود مطمئن؛ برای جامعه و مشتریان محل اعتماد و برای کارکنان، مرکزی مناسب جهت تلاش ، رشد و بالندگی همسو با اهداف سازمان بشمار آییم.

این مدیر جوان اما با تجربه صنعت کانی کشورمان در قسمت دیگری از گزارش خود با تشریح تاریخچه ای از شرکت به تبیین افق ۱۴۰۴ کشور پرداخت و عنوان داشت در میان ۱۲ اولویت تعیین شده برای رشد صنایع ،سیمان به عنوان اولویت سوم تعریف کرده است که در این چشم انداز، صنعت سیمان با چالش ها و فرصت هایی روبه روست که بهتر است دولتمردان و متولیان نسبت به آن توجه جدی داشته باشند.

دکتر امیدی با اعلام اینکه در سیمان خزر همواره به رشد کیفیت و مدیریت هزینه در کنار کسب سهم بیشتر از بازار و سود آفرینی توجه و اهتمام جدی داریم اضافه کرد : با روند خوبی که در سه ماهه آخر سال ۱۳۹۹ و روزهای گذشته سال پیش رو داشتیم امیدواریم که در سال مالی ۱۴۰۰ نیز روند رو به رشد و صعودی خود را در ارزش آوری و سود آفرینی نسبت به سال گذشته ارتقا دهیم . برگزیده شدن به عنوان صنعت سبز و رشد شاخص های فروش ،درآمد و سود در سال مالی گذشته حاکی از آن است است که سیمان خزر و پیاده‌سازی رویکردهای مدیریتی برای ذینفعان خود سالی خوب را رقم زده است .

این شرکت بر آن است تا با برخورداری از ویژگیهایی نظیر همجواری با دریای خزر فرصت ممتازی جهت دسترسی به بازارهای صادراتی را بدست آورده تا ضمن توسعه بازار هدف و تولید انواع سیمان خاکستری و پوزولانی با کیفیت بالا ، حضوری برجسته و زیربنائی در توسعه و بالندگی استان همیشه سبز گیلان داشته باشد.

 

((گزارش تکمیلی به زودی در وب سایت و نشریه))