سیمان خاش همراهی ماندگار
سیمان خاش همراهی ماندگار

تحقق ۱۶۲ درصدی سود نسبت به پیش‌بینی اولیه شرکت ، افزایش ۷۳ درصدی فروش ریالی نسبت به سال ۱۳۹۸ ، افزایش ۲۲ درصدی مقدار فروش نسبت به سال گذشته ، رشد سود عملیاتی به میزان ۷۷ درصد و رشد درآمدهای غیر عملیاتی به میزان ۲۵ درصد ، رشد ۲۵ درصدی افزایش سایر درآمدهای غیر عملیاتی […]

تحقق ۱۶۲ درصدی سود نسبت به پیش‌بینی اولیه شرکت ، افزایش ۷۳ درصدی فروش ریالی نسبت به سال ۱۳۹۸ ، افزایش ۲۲ درصدی مقدار فروش نسبت به سال گذشته ، رشد سود عملیاتی به میزان ۷۷ درصد و رشد درآمدهای غیر عملیاتی به میزان ۲۵ درصد ، رشد ۲۵ درصدی افزایش سایر درآمدهای غیر عملیاتی و ماحصل فزایش سود خالص به میزان ۸۳ درصد نسب به سال قبل از دستاوردهای کلیدی مدیریت مدبر شرکت سیمان خاش در سال ۱۳۹۹ بوده است .
همچنین دریافت جوایز متعدد و تقدیر نامه های فراوان منجمله ؛ کسب جایزه مدل تعالی سازمانی پیشروان سه ستاره و جوایز صادر کننده و واحد نمونه صنعتی استان ، حامی حقوق مصرف کننده و جایزه صنعت سبز و حامی محیط زیست از دیگر توفیقات شرکت در سال مالی مورد گزارش بوده است . مجمع عمومی عادی سالانه سیمان خاش (سهامی عام) مورخ ۱۴۰۰/۰۲/۱۵ در محل سالن اجتماعات شرکت بین المللی بازرسی کالای تجاری تشکیل گردید. در این مجمع که با حضور بیش از ۷۳/۱۲ درصدی سهامداران حقیقی و حقوقی ، اعضاء هیات مدیره ، حسابرس و بازرس قانونی و حضور برخط نماینده سازمان بورس و اوراق بهادار برگزار گردید ریاست مجمع برعهده آقای دکتر مصطفی شهریاری بود، که جنابان محمدجواد رازمی وند و کامبیز طالبی در مقام نظار اول و دوم و آقای محمد هادی گلابی ((مدیرمالی شرکت)) به عنوان دبیر مجمع انتخاب گردیدند.
درادامه با قرائت گزارش هیات مدیره به مجمع مربوط به اهم فعالیتهای صورت پذیرفته در طی سال مالی منتهی به ۱۳۹۹/۱۲/۳۰ توسط مهندس فرهاد نیکخواه مدیرعامل با تجربه سیمان خاش و پس از استماع گزارش حسابرس و بازرس قانونی، مجمع نشینان با طنین صلوات خود ضمن تصویب صورتهای مالی و تنفیذ معاملات مشمول ماده ۱۲۹ با تقسیم سود ۷۰۰۰ ریالی به ازای هر سهم به کار خود پایان دادند.
همچنین موسسه حسابرسی بهمند به عنوان بازرس اصلی و موسسه حسابرسی هوشیار بهمند به عنوان بازرس علی البدل برای سال مالی آتی انتخاب گردیدند .
به گفته مهندس نیکنام یکی از اهداف اصلی شرکت ، حضور برجسته و زیربنایی در توسعه اقتصادی و بالندگی استان سیستان و بلوچستان بوده و در این راه سیمان خاش با تولید انواع سیمان خاکستری و پوزولانی با کیفیت ممتاز مطابق استانداردهای رایج ملی و بین المللی می کوشد تا علاوه بر تامین نیاز منطقه به انواع سیمان مرغوب با توسعه بازارهای جدید مصرف و گسترش بازار هدف در استان های همجوار و کشورهای همسایه و بازارهای صادراتی توجه جدی داشته باشد .
مدبر مدبر صنعت کانی همچنین در بخش دیگری از گزارش خود با اشاره به اینکه حفظ و صیانت از محیط زیست درکنار افزایش رضایتمندی و خشنودی مشتریان شرکت از طریق تثبیت و ارتقاء کیفیت و تنوع محصولات تولیدی و بهای مناسب و رقابتی جزو اهم برنامه‌های ما بوده و می باشد تصریح نمود در جهت افزایش انگیزش و دانش برای منابع انسانی خود به عنوان سرمایه اصلی شرکت از هیچ تلاشی دریغ نخواهیم کرد.
((گزارش تکمیلی به زودی در وب سایت و نشریه))