سیاست اصلی شستا خروج از بنگاه‌داری است/ تولید متناسب با بازار در دستور کار قرارگیرد
سیاست اصلی شستا خروج از بنگاه‌داری است/ تولید متناسب با بازار در دستور کار قرارگیرد

ابراهیم بازیان مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی در سفر به کرمان از شرکت های تابعه شستا در این استان بازدید و از نزدیک در جریان آخرین امور قرار گرفت

اقتصاد و بیمه – ابراهیم بازیان مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی در سفر به کرمان از شرکت های تابعه شستا در این استان بازدید و از نزدیک در جریان آخرین امور قرار گرفت.

 

به گزارش اقتصاد بیمه ، مدیرعامل شستا در این بازدید از شرکت بارز با اشاره به فعالیت ۳۰ ساله بارز این شرکت را یکی از قدیمی‌ترین شرکت‌های گروه دانست و از مجموعه بارز کرمان به خاطر برطرف نمودن موانع تولید و مشکلات اخیر در این گروه تشکر کرد.

وی در جلسه با مدیران این شرکت بر لزوم افزایش راندمان تولید تاکید کرد و افزود: در تولید محصول، علیرغم مشکلات موجود همچون قیمت دستوری، بایستی راندمان تولید را افزایش دهیم .

بازیان ثبات در مدیریت را یکی از عوامل مهم در افزایش بهره وری دانست و گفت: ثبات در مدیریت و امتداد مدیریت خوب است به شرطی که راندمان شرکت مثبت باشد و مشکلات عدیده فعلی را شاهد نباشیم.
وی اظهار داشت: در کنار تولید باید حواسمان به بازار هم باشد. تولید متناسب با بازار در دستور کار قرار گیرد.

مدیر عامل شستا با اشاره به لزوم توجه به برنامه تحولی در این مجموعه گفت: تغییرات در تولید و فروش در دوره مدیریت جدید قابل تحسین است ولی باید شاهد تغییر، تحول و تعالی اساسی در وضعیت تولید و فروش گروه صنعتی بارز باشیم. ما با برنامه های تحولی به دنبال افزایش بهره وری در این گروه هستیم.

وی تشریح کرد: برنامه تحولی گروه برای سال دوم با افق ۱۴۰۵ ابلاغ خواهد شد. شرکت های تابعه بایستی بر مبنای راهبردهای پیش‌بینی شده دستاوردهای مورد نظر را رقم بزنند.

بازیان با اشاره به سیاست‌های خروج از بنگاه‌داری در شستا تشریح کرد: با توجه به پایین بودن سود این صنعت در این حوزه باید خروج از بنگاه‌داری و رسیدن به سهامداری دنبال شود. سیاست اصلی ما خروج از بنگاه‌داری است.

میرزایی مدیر عامل گروه صنعتی بارز در این دیدار با اشاره به دستاوردهای شش ماهه گروه گفت: خروج از زیان در دوره ۶ ماهه ، کسب سود عملیاتی ۲۲۰ میلیارد تومانی در دوره ۹ ماهه (علیرغم تغییر قیمت) ، آزادسازی صادرات، آزادسازی صادرات، تولید ۲۲ محصول جدید، تولید انبوه ۸ سایز لاستیک suv تولید ۲۰ برابری( هم از نظر وزنی و هم فروش ) نسبت به دوره مشابه ۹ ماهه از دستاوردهای این گروه بوده است.

وی با اشاره به فعالیت های دانش‌بنیان در گروه صنعتی بارز گفت: در بخش دانش بنیان برای تولید لاستیک در ۵ سایز جدید مجوزها گرفته شده است، که در صورت اخذ تاییدیه اعتبارات خوبی جذب خواهیم کرد .