مدیرعامل شرکت بیمه باران خبر داد که در آستانه نیم‌سال دوم سال جاری، میزان سود مشارکت در منافع بیمه باران در 6 ماهه نخست سال به 40 درصد رسید که مستقیم به ذخیره ریاضی (اندوخته) بیمه‌گذاران واریز می‌شود.

علیرضا هادی با تصریح اینکه این شرکت به عنوان شرکت تخصصی در بیمه‌­های زندگی، در نخستین ماه­‌های فعالیت خود توانست شرایط متفاوتی را در بیمه­‌های زندگی صنعت بیمه‌ کشور بر جای بگذارد، گفت: بیمه باران به همت کارشناسان خود و به پشتوانه اعتماد مردم توانست فصل تازه‌ای از بیمه‌های زندگیِ مبتنی بر اهدافِ سرمایه‌گذاری و تامین آینده و گزارش­گری مستمر در کشور را آغاز کند.

مدیرعامل بیمه باران در ادامه افزود: بر همین اساس، بیمه‌گذاران دو بیمه‌نامه ترنم (بیمه زندگی به شرط حیات) و تبسم باران (بیمه زندگی و تشکیل سرمایه) از سودهای مربوط به سبد­های سرمایه­‌گذاری بیمه­‌نامه خود، به ترتیب در سبد کم ریسک با ۱۶ درصد، سبد ریسک متوسط با ۳۱ درصد و سبد پرریسک از ۴۰ درصد سود در مشارکت در بازه زمانی ۶ ماهه برخوردار شدند.

علیرضا هادی از بیمه زندگی ترنم باران به عنوان طرحی نو در بیمه­‌های زندگی یاد کرد و اضافه کرد این طرح که از نوع بیمه‌­های زندگی به شرط حیات است، با پیشنهاد بیمه باران و موافقت بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران به بازار عرضه شد و و در کمتر از پنج ماه از معرفی آن به بازار، به همت کارگزاران بیمه و نمایندگان با اقبال قابل ­توجه مشتریان به این بیمه روبه‌رو شد.

او ضمن اشاره به تعهد بیمه باران به اعلام میزان بازدهی سرمایه‌­گذاری‌­ها در هر سه ماه، گفت: یکی از اهداف هیات‌مدیره شرکت گزارش­گری وضعیت سرمایه­‌گذاری و بازده‌­ها در فاصله­‌های زمانی کوتاه بود که خوشبختانه با برنامه‌ریزی و تلاش همکاران، این هدف در بازه‌های زمانی سه ماهه محقق شد و انشالله در آینده به گزارشگری ماهیانه نیز خواهد رسید. به‌­علاوه، هر شش ماه نیز سود مشارکت به حساب سرمایه بیمه­‌گذاران اضافه می‌­شود.