سرمایه‌ی جانجا به ۲ هزار میلیارد تومان افزایش یافت
سرمایه‌ی جانجا به ۲ هزار میلیارد تومان افزایش یافت

مجمع عمومی فوق‌العاده شرکت توسعه معادن و صنایع مس جانجا با حضور ۸۰ درصد سهامداران، یکشنبه ۲۰ فروردین ۱۴۰۲ ساعت ۱۰ صبح در محل شرکت سرمایه‌گذاری توسعه معادن و فلزات برگزار گردید

اقتصاد و بیمه – مجمع عمومی فوق‌العاده شرکت توسعه معادن و صنایع مس جانجا با حضور ۸۰ درصد سهامداران، یکشنبه ۲۰ فروردین ۱۴۰۲ ساعت ۱۰ صبح در محل شرکت سرمایه‌گذاری توسعه معادن و فلزات برگزار گردید.

 

به گزارش روابط عمومی ،با عنایت به مصوبات این جلسه مقرر گردید سرمایه شرکت از ۱۰۰ میلیون ریال به ۲۰ هزار میلیارد ریال، از محل مطالبات حال شده سهامداران و آورده نقدی افزایش یابد.

یادآور می‌شود اواخر بهمن‌ماه سال ۱۴۰۰، کنسرسیومی ‌با محوریت شرکت سرمایه‌گذاری توسعه معادن و فلزات و همراهی مجموعه‌های بزرگ صنعتی کشور شامل هلدینگ صنایع و معادن غدیر، چادرملو، گل‌گهر، تجلی و گهرزمین برنده‌ی مزایده‌ی معدن مس جانجا در شهرستان نیمروز استان سیستان و بلوچستان شد و این کنسرسیوم به مدت ۲۵ سال وظیفه‌ی استخراج از معادن مس جانجا را برعهده دارد.

در حال حاضر مطالعات اکتشاف تکمیلی این پروژه در حال انجام است و به زودی پیمانکار معدنی آن نیز مشخص خواهد شد.
این پروژه با اشتغال‌زایی مستقیم برای ۱۵۰۰ نفر و غیر مستقیم برای ۶ هزار نفر، رونق اقتصادی قابل توجهی را در استان سیستان و بلوچستان و جنوب شرق ایران رقم خواهد زد.