سرمایه‌گذاری مشترک مرکز تتا و بانک سپه روی زیرساخت‌های تجارت الکترونیکی
سرمایه‌گذاری مشترک مرکز تتا و بانک سپه روی زیرساخت‌های تجارت الکترونیکی
تفاهمنامه همکاری مشترک میان مرکز توسعه تجارت الکترونیکی و کارخانه نوآوری بانک سپه با هدف حمایت از نوآوری‌‌های حوزه تجارت الکترونیکی و نوآوری‌های حوزه پرداخت منعقد شد.

اقتصادوبیمه؛

به گزارش روابط عمومی مرکز توسعه تجارت الکترونیکی (مرکز تتا)،

از محورهای این تفاهمنامه مشترک میان مرکز توسعه تجارت الکترونیکی و کارخانه نوآوری بانک سپه می‌توان به همکاری در تجهیز آزمایشگاه‌ها، سندباکس و مراکز داده برای بخش تجارت الکترونیکی، مشارکت در آموزش منابع انسانی، سرمایه‌گذاری و تامین مالی شرکت‌های منتخب و مورد تایید مرکز تتا، تعریف پروژه و واسپاری فرصت‌های کسب‌وکار از سوی مرکز تتا به شرکت‌های مستقر در کارخانه با رعایت ضوابط، و مشارکت در ارائه خدمات پرداخت و سرویس‌های مرتبط از طریق اتصال به پنجره واحد تجارت الکترونیکی و مشارکت برای تاسیس پارک تخصصی تجارت الکترونیکی اشاره کرد.

به گفته امین کلاهدوزان، سرپرست مرکز توسعه تجارت الکترونیکی، رویکرد اصلی مرکز همکاری با کلیه نقش‌آفرینان در حوزه تجارت الکترونیکی، هم‌افزایی و شبکه‌‌سازی امکانات و زیرساخت‌های موجود در کشور است.

او تاکید کرد  جزئیات این تفاهمنامه و مراحل اجرایی آن در مراسمی که روز ۲۴ مهرماه برای تقدیر از کسب‌وکارهای برتر تجارت الکترونیکی برگزار می‌شود تشریح خواهد شد.