رکورد تولید سالیانه فجهان شکسته شد
رکورد تولید سالیانه فجهان شکسته شد

همزمان با بهار طبیعت و آغاز سال نو، مدیرعامل مجتمع جهان‌فولاد سیرجان خبر از شکسته شدن رکورد تولید سالیانه در این شرکت فولادی داد

اقتصاد و بیمه – همزمان با بهار طبیعت و آغاز سال نو، مدیرعامل مجتمع جهان‌فولاد سیرجان خبر از شکسته شدن رکورد تولید سالیانه در این شرکت فولادی داد.

 

به گزارش روابط‌عمومی جهان‌ فولاد سیرجان، مهندس علی پورمعصومی بیان کرد: در آخرین روزهای سال ۱۴۰۱، با برنامه‌ریزی‌های موثر و استفاده از تجارب گذشته، تولید سالیانه مجتمع جهان‌فولاد رشد قابل توجهی نسبت به سنوات قبل به ثبت رساند.

وی مجموع کل رکورد تولید سالیانه فجهان اعم از تولید آهن‌اسفنجی ، شمش، میلگرد و بریکت را در سال ۱۴۰۱ را ۲/۱۴۱/۴۷۳ تن اعلام نمود.

مدیرعامل مجتمع جهان‌فولاد به جزئیات رکورد تولید سالیانه پرداخت و افزود: تولید آهن اسفنجی و نرمه به ۹۳۲/۸۲۵ تن و شمش فولادی در مجموع به میزان ۸۷۶/۳۹۰ تن در سال ۱۴۰۱ افزایش یافت.

همچنین تولید میلگرد از ۲۶۰/۵۰۲ تن در سال ۱۴۰۰ به ۳۳۷/۳۳۰ تن در سال ۱۴۰۱ افزایش یافت و بریکت از ۱۷/۲۹۴ تن در سال ۱۴۰۰، رکورد تولید ۲۷/۶۱۴ تن در سال ۱۴۰۱ را ثبت نمود.

پورمعصومی ابراز امیدواری کرد افزایش چشمگیر تولید و رشد محصولات تولیدی مجتمع جهان‌ فولاد در سال ۱۴۰۲ که به فرموده مقام معظم رهبری(مدظله‌) رشد تولید باید مد نظر قرار گیرد تداوم یابد و مصداق این نامگذاری در این مجتمع بزرگ فولادی اتفاق بیافتد.