رکوردشکنی سیمان ساوه در تولید
رکوردشکنی سیمان ساوه در تولید
طبق آمار رسمی منتشر شده شرکت سیمان ساوه موفق شده است در شش‌ماهه ابتدایی سال ۱۴۰۱، رکورد تولید خود را شکسته و پس از ۱۰ سال در تولید سیمان و کلینکر سفید و خاکستری، توانسته بیشترین تولید خود را ثبت کند و با رشدی چشمگیر به میزان قابل توجهی  محصولات خود را به فروش برساند.

اقتصادوبیمه؛

 به نقل از روابط‌عمومی شرکت سیمان ساوه ،

در راستای تمهیدات و پیاده سازی برنامه‌های مدون مدیریتی این شرکت توانست در کارخانه سیمان خاکستری سیمان ساوه، با تولید ؛ ۱٫۱۰۷٫۵۳۲ تن کلینکر ، رکورددار تولید این محصول از ابتدای راه اندازی (سال ۱۳۸۶)  تا پایان ۶ ماه ابتدایی سال ۱۴۰۱ گردد

.

کارخانه سیمان خاکستری شرکت سیمان ساوه، با تولید ۱٫۱۰۷٫۵۳۲ تن کلینکر، رکورددار تولید این محصول از ابتدای راه اندازی (سال ۱۳۸۶) تا پایان ۶ ماه ابتدایی سال ۱۴۰۱.

همچنین در کارخانه سیمان سفید، شرکت سیمان ساوه با تولید  ۱۵۶٫۹۵۴ تن کلینکر سفید و تولید  ۱۵۷٫۴۴۸ تن سیمان سفید و فروش ۱۵۸٫۹۳۳ تن سیمان سفید ، رکورد دار این مواردطی ۱۰ سال گذشته باشد

.

کارنامه درخشان مدیران سیمان ساوه


شایان ذکر است تدابیر اندیشیده شده مهندسان سیمان ساوه تحت نظارت مهندس مهدی فقیهی مدیرعامل باتجربه این شرکت ، باعث افزایش بهره‌وری و ارتقا راندمان کاری در مجموعه گردیده و شرکت توانسته به میزان قابل‌توجهی در تولید ، تحویل و فروش عملکرد خود را افزایش داده و برای سهام‌داران و ذی‌نفعانش سودآوری و ارزش‌آفرینی قابل‌توجهی  به ارمغان بیاورد .


ا


ین توفیق عظیم در حالی رقم خورده است که مشکلات تحمیلی بر صنعت کشور و شرکت های تولیدی با روند افزایشی رو به رو بوده است و شرکت های سیمانی را دچار قطعی برق و گاز و عدم بازار یابی کرده است. اما با در نظر گرفتن تمام سختیها و مشکلات این شرکت سیمان ساوه و کارگران زحمتکش ان بوده اند که با راهبردهای قابل توجه توانسته است رکورد های تولیدی خود را بهبود ببخشند.