رونمایی از سه محصول مبتنی بر فناوری روز دنیا در شرکت نفت ایرانول
رونمایی از سه محصول مبتنی بر فناوری روز دنیا در شرکت نفت ایرانول

به منظور تکمیل سبد کالا و افزایش سهم بازار، شرکت نفت ایرانول همزمان با برگزاری چهارمین نمایشگاه حمایت از ساخت داخل در صنعت پتروشیمی، پالایش و پتروپالایش از سه محصول جدید رونمایی کرد.   به گزارش اقتصاد و بیمه به نقل از  شستا رسانه، با حضور مدیر عامل، اعضاء هیات مدیره و مدیران تاپیکو و […]

به منظور تکمیل سبد کالا و افزایش سهم بازار، شرکت نفت ایرانول همزمان با برگزاری چهارمین نمایشگاه حمایت از ساخت داخل در صنعت پتروشیمی، پالایش و پتروپالایش از سه محصول جدید رونمایی کرد.

 

به گزارش اقتصاد و بیمه به نقل از  شستا رسانه، با حضور مدیر عامل، اعضاء هیات مدیره و مدیران تاپیکو و مدیر عامل ومدیران شرکت نفت ایرانول و سایرعلاقمندان به صنعت روانکار از سه محصول جدید شرکت نفت ایرانول رونمایی شد.

در این مراسم مهدی کامیار معاون طرح و توسعه شرکت نفت ایرانول گفت: سه محصول جدید ایرانول بر اساس آخرین استاندارد‌های ملی و بین المللی تولید شده است. روغن گیربکس ایرانول DCT روغن دنده اتوماتیک خودرو است که برای استفاده در خودروهای سواری با گیربکس اتوماتیک دو کلاچه  DCT از نوع ۶ سرعته طراحی شده شایان ذکر است که مزیت اصلی این روغن کاهش شوک تعویض دنده است.

روغن دنده اتوماتیک خودرو ایرانول MULTI  محصول جدید معرفی شده بعدی است، این محصول نیز برای استفاده در خودروهای سواری با گیربکس اتوماتیک ۶-۵-۴ سرعته طراحی شده است.

همچنین برای موتور سیکلتهای با حجم بالا  روغن  سوپر موتورو با سطوح کارابی JAS MA2  معرفی شد که در موتورسیکلت های سبک و سنگین چهارزمانه بنزینی فرموله شده است.

در ادامه محمد حسینی مدیر عامل شرکت نفت ایرانول بیان کرد:  علیرغم تمام چالش‌ها و مشکلات موجود در صنعت روانکار با تلاش و ایجاد هم افزایی و انگیزش همکاران ما در ایرانول توانستند این ۳ محصول جدید را فرموله و طراحی کنند و نکته مهم و اساسی  بازار بسیار خوب مصرف این محصولات است که با توجه به کاربرد این محصولات  در خودروهای جدید ساخت داخل و همچنین خودروهای وارداتی،  گامی بزرگ برای ایرانول در کسب حداکثری سهم بازار را خواهد بود.

در ادامه این مراسم مسعود اسم خانی مدیر عامل تاپیکو ضمن تقدیر از شرکت نفت ایرانول اظهار کرد: با توجه به استفاده از گیربکس‌های ATR در داخل و خارج از کشور، یکی از مشکلات کشور نبود روغن مناسب برای این از گیربکس ها است و اتفاقی که با رونمایی از این محصولات در ایرانول رخ داد خدمتی شایسته به صنعت خودرو است.

وی در ادامه تاکید کرد: باعث افتخار است شرکت نفت ایرانول پیشتاز در معرفی محصولات با استاندارهای بین المللی است و امیدوارم به زودی با معرفی محصولات جدید بتواند گامی موثری در تامین نیاز داخل در این صنعت برداشته شود.