مجمع عمومی عادی سالانه شرکت پاکسان ساعت 10 صبح روز سه شنبه 1399/12/19 با رعایت کامل و دقیق پروتکل های بهداشتی در پژوهشکده صنعت نفت برگزار گردید.

در این مجمع که با حضور ۷۶/۷۷ درصد سهامداران حقیقی و حقوقی ، اعضاء هیات مدیره، نماینده سازمان بورس و اوراق بهادار، حسابرس و بازرس قانونی برگزار گردید، ریاست مجمع برعهده آقای علی ملکی بود، که جنابان دکتر نعمت الهي و امدادی در مقام نظار اول و دوم و آقای دکتر حسن بقائی به عنوان دبیر مجمع انتخاب گردیدند.
درادامه با قرائت گزارش هیات مدیره به مجمع مربوط به اهم فعالیتهای صورت پذیرفته در طی سال مالی منتهی به ۱۳۹۹/۰۹/۳۰ و پس از استماع گزارش حسابرس و بازرس قانونی، مجمع نشینان با طنین صلوات خود ضمن تصویب صورتهای مالی و تنفیذ معاملات مشمول ماده ۱۲۹ با تقسیم سود ۱۲۵۰ ریال به ازای هر سهم به کار خود پایان دادند.
با پخش یک تله فیلم جامع و زیبا که به همت جناب حامد کریمی مدیر روابط عمومی فرهیخته شرکت که از برگزیدگان سالیان متمادی در جشنواره روابط عمومی های کشور می باشدتهیه و آماده پخش گردیده بود اهم دستاوردها و توفیقات این شرکت قدیمی و خوشنام در صنعت بهداشت و سلامت کشور در سال مالی مورد گزارش به سمع و نظر سهامداران رسید.
رشد ۴۲ درصدی درآمد و افزایش بیش از ۴۵ درصد سود عملیاتی و ۳۳ درصد سود خالص از جمله این نتایج درخشان عملکرد تیم کاردان مدیریت و نیروهای خدوم پاکسان در سال مالی سخت گذشته بوده است. ارائه توضیحات مبسوط توسط دکتر حسن بقائی مدیرعامل ارزشی و خوش فکر مجموعه پیرامون تولید و فروش داخلی و خارجی، ایجاد گمرک پاکسان، پاکسان صنعتی و همچنین توضیحات دکتر شفیعی معمار مالیه مجموعه که تراز مالی و حسابهای شفاف وی به تایید حسابرس رسیده بود به همراه بیان شیوای دکتر فاطمی مدیر طراز اول کشوری و رئیس مجمع و دکتر امیر علی نعمت الهی مدیرعامل موفق و توانمند هلدینگ صنعت شوینده مبنی بر حرکت رو به رشد و صعودی پاکسان در مدار موفقیت و کسب جوایز متعدد و توجه جدی به ارتقاء جایگاه برند این شرکت سلامت محور ،نشان دهنده آن بود که پاکسان با جمله مدیران بازارشناس و برنامه محور خود در جهش تولید و حصول ارزش آفرینی و سودآوری و کسب جوایز متعدد صادراتی، کیفیت برتر، ایفای مسئولیت اجتماعی تولید ملی افتخار ملی و منتخب همایش ۱۰۰IMI … در سال جهش تولید ممتازترین و برترین بوده است.

((گزارش تکمیلی بزودی در وب سایت و نشریه اقتصاد و بیمه))