رسالت بیمه میهن نوآوری و تسهیل گری در ارائه خدمات با ابزارهای نوین است
رسالت بیمه میهن نوآوری و تسهیل گری در ارائه خدمات با ابزارهای نوین است

راهبردهای این شرکت ارتقای کمی و کیفی شبکه فروش و حرکت به سمت ماهرسازی و توانمندسازی نمایندگان به علم روز و فناوری های نوین است

اقتصاد و بیمه – سیدهادی شیخ الاسلامی مدیرعامل بیمه میهن در راستای بازدیدهای میدانی از شعب این شرکت، امروز در بازدید از سرپرستی این شرکت در استان فارس و دیدار با کارکنان و نمایندگان گفت راهبردهای این شرکت ارتقای کمی و کیفی شبکه فروش و حرکت به سمت ماهرسازی و توانمندسازی نمایندگان به علم روز و فناوری های نوین است.

به گزارش روابط عمومی بیمه میهن؛ مدیرعامل بیمه میهن در دیدارِ کارکنان و نمایندگان سرپرستی استان فارس که مدیران سرمایه انسانی و امور شعب و نمایندگان نیز حضور داشتند، از نزدیک با مسائل و نیازهای آنان آشنا شد و ضمن خدا قوت و قدردانی از زحمات ایشان، در خصوص مسائل جاری شرکت و وضعیت بازار بیمه در استان با آنان به گفتگو پرداخت.
شیخ الاسلامی با تأکید بر رعایت اصول بیمه گری و اخلاق حرفه‌ای‌ در شبکه فروش، تصریح کرد: شبکه فروش باید به صورت حرفه‌ای و جدی اهداف خود را دنبال نماید و با عملکرد موفق خود نشان دهند افرادی هستند که حرفه خود را جدی گرفته‌اند و برای آن تلاش می‌کنند.
مدیرعامل بیمه میهن حرکت به سوی تخصص گرایی و مهارت شبکه فروش را از برنامه های آتی این شرکت معرفی و تصریح کرد: با توجه به وضعیت بازار بیمه کشور و فرصت های پیش رو، از راهبردهای بیمه میهن رشد کمی و کیفی شبکه فروش و حرکت به سمت ماهرسازی نمایندگان با توانمندسازی آنها به علم روز و فناوری های نوین و مهارت فنی به عنوان یک ضرورت است.
وی خاطر نشان کرد نمایندگان و شبکه فروش در بیمه میهن جایگاه ویژه ای دارند و یکی از دغدغه های مدیران شرکت شناسایی مسائل و رفع چالش های پیش روی آنهاست.
شییخ الاسلامی همچنین افزود در دوره جدید، رسالت بیمه میهن در کنار فعالیت بیمه گری، نوآوری و تسهیل گری در ارائه خدمات بیمه ای با ابزارهای نوین است که این امر انشاءالله در آینده نزدیک اتفاق خواهد افتاد.
مدیرعامل بیمه میهن همچنین با اشاره به اهمیت توازن در پرتفوی شرکت، عنوان کرد: طبق راهبردهای ترسیم شده در شرکت، باید برنامه‌ریزی‌ دقیقی در جهت فروش بیشتر بویژه در بیمه‌های زندگی انجام گیرد و در همین راستا از شبکه فروش انتظار می‌رود با تلاش و افزایش دانش و مهارت خود همگام با راهبردهای شرکت، فعالیت خود را بهبود بخشند.
در ابتدای این جلسه، رضا تبری سرپرست شعبه به ارائه آمار و عملکرد شعبه متبوع پرداخت و سپس کارکنان و نمایندگان نیز مسائل خود را با مدیرعامل در میان گذاشتند.