دیدار سرپرست شرکت پاکسان با پژوهشگران واحد تحقیق و توسعه
دیدار سرپرست شرکت پاکسان با پژوهشگران واحد تحقیق و توسعه

مهدی صولی سرپرست شرکت پاکسان به مناسبت هفته پژوهش با کارکنان واحد تحقیق و توسعه این شرکت دیدار و گفت گو نمود.


اقتصاد و بیمه-مهدی صولی سرپرست شرکت پاکسان به مناسبت هفته پژوهش با کارکنان واحد تحقیق و توسعه این شرکت دیدار و گفت گو نمود.

به گزارش روابط عمومی شرکت پاکسان ، مهدی صولی سرپرست شرکت پاکسان به مناسبت هفته پژوهش ضمن دیدار با کارکنان واحد تحقیق و توسعه این شرکت هفته پژوهش را به همکاران این واحد تبریک گفت.

در این دیدار سرپرست شرکت پاکسان، با اشاره به اهمیت جایگاه پژوهش در سازمان ها به ویژه در بنگاه های تولیدی و اقتصادی افزود؛ شرکت پاکسان پس از شش دهه فعالیت در صنعت شوینده کشور اکنون در زمره شرکت های برتر و تاثیرگذار در این حوزه قرار دارد و این امر مدیون تلاش و کوشش متعهدانه کارکنان تحصیل کرده و پژوهشگری است که در مسیر تحقق اهداف و رسالت سازمانی می کوشند و به نیکی آگاه‌اند که در فضای رقابتی موجود، رشد و پیشرفت از مسیر علم و پژوهش می گذرد.

صولی با تاکید بر اقدامات انجام شده در حوزه تحقیق و توسعه یادآور شد؛ شرکت پاکسان با رویکردی نو و توجهی ویژه به فضای دانش بنیان و زیست بوم نوآوری در تلاش است تا فرایندهای تولید و محصولات نهایی خود را به سمت سازگاری حداکثری با نیازهای روز دنیا پیش ببرد.

در ادامه این دیدار، کارکنان واحد تحقیق و توسعه شرکت پاکسان نیز به بیان نقطه نظرات و دیدگاه های خود پیرامون موضوعات مختلف پرداختند و از توجه ویژه مدیریت به این حوزه و گرامیداشت هفته پژوهش از وی قدردانی نمودند.

شایان ذکر است واحد تحقیق و توسعه شرکت پاکسان ضمن بهره گیری از جدیدترین تجهیزات آزمایشگاهی، دارای کادری مجرب و متخصص در مقطع دکترای رشته های مربوط به صنعت شوینده می باشد که به عنوان آزمایشگاه همکار سازمان استاندارد نیز فعالیت می نماید.