دکتر جباری ادامه داد: نرخ حق بیمه تولیدی بر پایه تعداد بیمه نامه در مدت مدنظر رشد ۱۵ درصدی را به ثبت رسانده که امید است در شش ماهه دوم سال، این میزان بیش از گذشته رشد کند.
مدیرعامل شرکت بیمه رازی بیان کرد: میزان خسارت پرداختی شرکت بیمه رازی به میزان ۵۰۰ میلیارد تومان رشد ۴۰ درصدی را شاهد بوده که حجم قابل توجهی از این میزان رشد به دلیل پرداخت خسارات سنوات گذشته بوده است.
جباری افزود: سرعت پرداخت خسارت در شرکت بیمه رازی بیش از گذشته است و این در حالی است که یکی از مهمترین مولفه خودنمایی یک شرکت در صنعت بیمه، مربوط به فرآیند پرداخت خسارت است.
وی یادآور شد: معدل نسبت خسارت در شش ماهه اول سال شرکت بیمه رازی از معدل صنعت کمتر بوده است و این در حالی است که شرکت به دنبال آن است تا در پایان سال نرخ نسبت خسارت کاهش یابد.
مدیرعامل شرکت بیمه رازی تاکید کرد: در برنامههای پیشرو شرکت، انتخاب ریسک و پرداخت خسارت برپایه روشهای جدید و نوین را در دستور کار خود قرار داده که اجرایی شدن، این مهم تاثیر بسزایی بر عملکرد شرکت خواهد داشت.
دکتر جباری با اشاره به اینکه رقابت در بازار بیمه صرفا در گرو نرخ و شرایط نیست، گفت: با ارائه خدمات بیمهای خوب میتوان شرایط بهتری را در صنعت از آن خود کرد که در این زمینه ستاد باید محصولات جدید را طراحی و بهبود فرآیند خدمات را در دستور کار قرار دهد.
ایشان ادامه داد: شرکت بیمه رازی در برخی از رشتههای بیمهای همچون کشتی، باربری، حوادث، هواپیما، ثالث، پول و درمان بیش از ۱۰۰ درصد بودجه را محقق کرده و با بیش از هزار و ۸۰ میلیارد تومان حق بیمه تولیدی نسبت به مدت مشابه رشد ۸۰ درصدی را به ثبت رسانده است.
مدیرعامل شرکت بیمه رازی به اهمیت ترکیب پرتفو برای سال جاری و غافل نشدن از موضوع سودآوری در پرتفو و ترکیب آن تاکید کرد.
جباری افزود: شعب و نمایندگان باید به رشد و ارتقا فرآیند مشاوره، صدور و پرداخت خسارت توجه ویژهای داشته باشند، تا شرکت بیمه رازی به عنوان مشاور بیمه گذاران در صنعت بیمه شناخته شود، زیرا این شرکت نیروهای آموزش دیده و مسلط بر بازار بیمه را در اختیار دارد.
مدیرعامل شرکت بیمه رازی خاطرنشان کرد: با توجه به شرایط هر استان باید بستههای بیمهای مناسب طراحی و به بازار معرفی شود که توجه به مولفههای اقتصادی و فرهنگی هر استان در این زمینه بسیار مهم است