دکترین کیارش غفاری برای طلوع دوباره شرکت شکر شاهرود
دکترین کیارش غفاری برای طلوع دوباره شرکت شکر شاهرود

کابل البرز به مجمع سالانه نشست

اقتصاد و بیمه – مجمع عمومی عادی سالیانه صاحبان سهام شرکت کابل البرز (سهامی‌عام)در مورخه رشنبه ۱۴۰۱/۱۰/۲۴ در محل شرکت تشکیل گردید.

 

در این مجمع که با حضور بیش از ۸۱ درصدی سهامداران حقیقی و حقوقی ، اعضاء هیات مدیره، نماینده سازمان بورس و اوراق بهادار، حسابرس و بازرس قانونی برگزار گردید، ریاست مجمع برعهده جلالی معاون مالی مجموعه بود و آقای مسعود پاکدل به عنوان دبیر مجمع انتخاب گردیدند.
درادامه با قرائت گزارش هیات مدیره به مجمع مربوط به اهم فعالیتهای صورت پذیرفته در طی سال مالی منتهی به ۱۴۰۱/۰۶/۳۱ توسط مدیرعامل شرکت و پس از استماع گزارش حسابرس و بازرس قانونی، مجمع نشینان ضمن تصویب صورتهای مالی و تنفیذ معاملات مشمول ماده ۱۲۹ با تقسیم سود ۹۲ ریالی به ازای هر سهم کار خود پایان دادند.
همچنین موسسه حسابرسی بهمند به عنوان حسابرس و بازرس قانونی اصلی و موسسه حسابرسی سامان پندار به عنوان حال س علی البدل برای سال مالی آتی انتخاب گردیدند .

 

دکتر مسعود پاکدل مدیرعامل شرکت در سخنان خود با تاکید بر اینکه شرکت کابل البرز در سال ۱۳۵۷ تاسیس شد و یکی از پیشروترین تولیدکنندگان کابل در ایران است افزود : شرکت ما پیشگام در تولید کابل های فشار متوسط ​​تا ۳۳ کیلو ولت و فشار قوی تا ۱۳۲ کیلو ولت است.
به گفته وی کارخانه ما در شهر صنعتی البرز واقع شده و در ۳۵۰۰۰ متر مربع فضای سرپوشیده تولید و خدمات در زمینی به مساحت ۱۲۰۰۰۰ متر مربع فعالیت می کند و امروزه ظرفیت تولید این کارخانه تقریباً ۱۶۰۰۰ تن مس و ۴۰۰۰ تن آلومینیوم در سال است.
مدیر عامل شرکت خاطرنشان کرد که این شرکت پیرو برنامه توسعه ملی دولت بوده و با توجه به نیاز کشور به کابل های فشار قوی، با بهره گیری از متخصصین خود اقدام به احداث خطوط فشار قوی تا ۱۳۲ کیلوولت با روش گاز کیورینگ نموده است. شایان ذکر است شرکت کابل البرز علاوه بر گواهینامه استاندارد ایران برای کابل های فشار متوسط ​​و فشار قوی، گواهینامه ISO 9001:2015 را از TŰV دریافت کرده است .

«ادامه گزارش بزودی در نشریه و سایت»