حجت الاسلام و المسلمین قاسم باقریان امام جمعه زرین شهر در پی نشست اخیر با مسئولین ذوب آهن اصفهان ، در این مجتمع عظیم صنعتی حضور یافت و با منصور یزدی زاده مدیرعامل این شرکت دیدار و گفتگو کرد.

در این نشست که به منظور پیگیری مباحث مربوط به تعاملات منطقه ای برگزار شد ، امام جمعه زرین شهر،  فعالیت های مشترک فرهنگی و همچنین توجه به اشتغال وهمکاری وارتباط نزدیک با اداره کار منطقه در سال گذشته و سال جاری را شایسته قدردانی دانست و گفت: ذوب آهن اصفهان باید در خصوص مسائلی که ابهامات و سوالاتی وجود دارد ، اطلاع رسانی بیشتری انجام دهد و از طریق برگزاری جلسات مختلف با مسئولین و نخبگان منطقه ،ابهامات را رفع نماید.
وی در این نشست که با حضور کوروش اسفندمند مدیر حوزه مدیرعامل و تعاملات منطقه ای و علیرضا امیری مدیر روابط عمومی برگزار شد با اشاره به اهمیت تقویت اطلاع رسانی فعالیت ها و اقدامات صورت گرفته به ویژه در شرایط کنونی  افزود: در این راستا بهتر است که امکان بازدید از پروژه های مربوط به آب وانتقال پساب برای مسئولین منطقه فراهم شود و کارشناسان مربوطه توضیحات لازم را ارائه نمایند .
منصور یزدی زاده نیز طی سخنانی به اقدامات این شرکت در جهت اشتغال زایی و در اولویت بودن منطقه واستان اشاره کرد و گفت : آمادگی و تمایل کامل برای استفاده از توانمندی های منطقه داریم و در این راه با مشکل و محدودیتی مواجه نیستیم .
وی افزود : ذوب آهن اصفهان نگاه ویژه ای به استفاده از نیروهای بومی و اشتغال زایی در منطقه دارد اما حل مشکل اشتغال تنها با فعالیت یک شرکت امکان پذیر نیست .البته حرکت ذوب آهن در این مسیر مشهود است و در سال های اخیر شاهد افزایش به کار گیری نیروهای بومی در این مجتمع عظیم صنعتی هستیم .
مدیرعامل ذوب آهن در ادامه سخنان خود از امام جمعه زرین شهر که همواره مشوق فعالیت های مشترک و خدمت به منطقه است قدردانی نمود.