ده سال طلایه داری پتروشیمی نوری در ورزش منطقه پارس
ده سال طلایه داری پتروشیمی نوری در ورزش منطقه پارس

پتروشیمی نوری برای دهمین سال پیاپی، قهرمان مجموع مسابقات ورزشی شرکت‌های پتروشیمی منطقه پارس جنوبی شد

اقتصاد و بیمه – پتروشیمی نوری برای دهمین سال پیاپی، قهرمان مجموع مسابقات ورزشی شرکت‌های پتروشیمی منطقه پارس جنوبی شد.

 

به گزارش تجارت گردان به نقل از روابط عمومی شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس، مجموعه مسابقات ورزشی شرکت‌های پتروشیمی منطقه پارس هرساله بر اساس تقویم شورای ورزش منطقه و به همت شرکت عملیات غیر صنعتی پازارگاد در عسلویه برگزار می‌شود.
بنابراین گزارش، تمامی شرکت‌های منطقه می‌توانند تیم‌های ورزشی خود را در ۲۷ رشته مختلف راهی مسابقات کنند که از این میان شرکت پتروشیمی نوری توانست بالاتر از سایر شرکت‌های منطقه، مقام قهرمانی این دوره از مسابقات را با کسب مجموع ۳۶ امتیاز از آن خود کند.
گفتنی است علاوه بر مسابقات سالیانه منطقه، پتروشیمی نوری در سال ۱۴۰۱، مقام قهرمانی رشته والیبال المپیاد ورزشی دختران و دو مقام نائب قهرمانی المپیاد ورزشی بانوان و المپیاد ورزشی آقایان در سطح صنعت پتروشیمی کشور را در کارنامه ورزشی پر افتخار خود دارد.
بر این اساس شرکت پتروشیمی نوری به عنوان پر افتخارترین شرکت منطقه در مسابقات ورزشی، از سال ۱۳۹۰ تا کنون (به استثنای سال‌های ۹۹ و ۱۴۰۰ که به دلیل همه گیری ویروس کرونا مسابقات منطقه برگزار نشده است) توانسته است یک دهه تمام طلایه دار بلامنازع عرصه ورزش در بین شرکت‌های پتروشیمی منطقه پارس باشد.