دفتر پایگاه خبری تحلیلی شجرنیوز در صباشهر افتتاح شد
دفتر پایگاه خبری تحلیلی شجرنیوز در صباشهر افتتاح شد

باحضور مسئولین، مدیران شهرستانی، شهری و اصحاب رسانه دفتر پایگاه خبری تحلیلی شجرنیوز بصورت رسمی فعالیت خود را آغاز نمود

اقتصاد و بیمه – باحضور مسئولین، مدیران شهرستانی، شهری و اصحاب رسانه دفتر پایگاه خبری تحلیلی شجرنیوز بصورت رسمی فعالیت خود را آغاز نمود.

 

به گزارش شجرنیوز از شهریار، دفتر مرکزی این پایگاه خبری با صاحب امتیازی و مدیرمسئولی حامدکریمی روز دوشنبه ۱۷ بهمن ماه سال جاری با حضور امام جمعه، شهردار، اعضای شورای شهر، معاونین شهردار صباشهر و رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شهریار همچنین جمعی از اصحاب رسانه بصورت رسمی فعالیت خود را آغاز نمود.

در ابتدای این مراسم حجت الاسلام والمسلمین زرینه امام جمعه صباشهر ضمن تبریک ایام دهه مبارک فجر و ماه رجب همچنین تسلیت به مناسبت وفات شهادت‌گونه حضرت زینب (س) افتتاح اولین پایگاه خبری رسمی در صباشهر را منشا خیر و برکت دانست و از حضور ارزنده مسئولین و مدعوین شهرستانی و شهری تقدیر نمود.

امام جمعه صباشهر با اشاره به اهمیت جایگاه خبر و اطلاع رسانی در جامعه افزود: مقام معظم رهبری در چند سال اخیر بویژه در سال جاری بر بحث جهاد تبیین بسیار تاکید دارند و آن را به عنوان یک واجب فوری بیان نموده اند. از این رو جهاد تبیین رسالت تمامی افرادی است که دارای تریبون هستند از جمله اصحاب رسانه و خبر که وظیفه سنگینی در این خصوص بر عهده دارند.

حجت الاسلام والمسلمین زرینه در ادامه با آرزوی موفقیت برای مجموعه شجرنیوز، انتظارات از این پایگاه خبری به عنوان یک رسانه بومی در صباشهر را ویژه ذکر نمود و حضور مسئولین شهری در این مراسم را نشانه ای از رویکرد مثبت آنها در مواجه با رسانه ها یاد کرد و خواستار انعکاس تمامی نقاط ضعف و قوت در این شهر شد.

در ادامه این مراسم علی ملکی شهردار صباشهر نیز سیاست شورا و شهرداری را حمایت از استعدادها عنوان نمود و گفت: شهرداری صباشهر این آمادگی را دارد تا در تمامی زمینه های فرهنگی، ورزشی و … تا حد توان حمایت های لازم را از افراد و مجموعه ها داشته باشد. با همین رویکرد و با حمایت های اعضای شورای شهر اقدامات ارزشمندی در این حوزه از جمله تشکیل تیم های ورزشی، برگزاری رویدادهای استعدادیابی فرهنگی و هنری و… انجام شده است.

شهردار صباشهر در ادامه با اشاره به اهمیت توجه به جایگاه رسانه افزود: از ابتدای حضور در صباشهر شاهد تعامل مناسب از سوی پایگاه خبری شجرنیوز در پوشش اخبار شهرداری هستیم و علاقه مندیم تا حمایت های لازم به منظور توسعه فعالیت ها و ارتقای این مجموعه در اطلاع رسانی حداکثری را به عمل آوریم.

نادر نیکخواه رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شهریار نیز در این مراسم پایگاه خبری شجرنیوز را یازدهمین پایگاه خبری دارای مجوز رسمی شهرستان شهریار برشمرد و مرکزیت آن در صباشهر را نقطه عطفی در اعتلای اطلاع رسانی در سطح شهرستان شهریار عنوان نمود.

نیکخواه با تاکید بر ضرورت حمایت از رسانه های دارای مجوز در شهرستان شهریار افزود: افتتاح پایگاه های خبری همچون شجرنیوز این امید را در دل مردم ایجاد می کند که اطلاعات و اخبار را از منابع موثق و مورد تایید دریافت نمایند. همچنین در مسیر جریان سازی رسانه های بیگانه که در تلاش برای تضعیف روحیه جامعه می باشند حمایت از رسانه می تواند گامی مهم در مسیر جهاد تبیین و واکنش به اخبار جعلی موثر واقع گردد.

حامدکریمی صاحب امتیاز و مدیرمسئول پایگاه خبری شجرنیوز نیز ضمن قدردانی از حضور مسئولین و مدیران شهرستانی و شهری در مراسم افتتاح دفتر این مجموعه در صباشهر بر هم‌افزایی بیشتر اصحاب رسانه و مسئولین در راستای آگاهی بخشی و تلاش برای امیدآفرینی در جامعه تاکید نمود.

کریمی با اشاره به اهداف پایگاه خبری شجرنیوز افزود: این مجموعه در جهت اعتلای آگاهی در میان شهروندان در سه حوزه اطلاع رسانی، آموزش و سرگرمی های موثر فعالیت خواهد داشت و ضمن انتشار اخبار و مطالب مورد توجه مخاطبان، از جمله اخبار شهرستان های استان تهران و سایر اخبار مهم و روز ایران و جهان تلاش خواهد کرد تا با برنامه ریزی صحیح و تولید محتواهای آموزشی بویژه با عناوین مهارت های زندگی و کاربردی بتواند نقش خود را به عنوان یک رسانه به درستی ایفا نماید.

شایان ذکر است در این مراسم احکام خبرنگاران شهرستان های بهارستان و اسلامشهر پایگاه خبری شجرنیوز نیز توسط امام جمعه و شهردار صباشهر اهدا شد.

گفتنی است علاقه مندان و مخاطبان گرامی علاوه بر اخبار شهرستان های استان تهران می توانند آخرین اخبار حوزه هایی مانند ورزش، اقتصاد، سیاست، حوادث و اجتماعی را در وب سایت پایگاه خبری تحلیلی شجرنیوز به نشانی www.shajarnews.ir پیگیری نمایند.

پايگاه تحليلي _ خبري شجرنيوز ضمن پايبندي به اصول و ارزش هاي انقلاب و نظام مقدس جمهوري اسلامي و رعايت اصول و اخلاق حرفه اي در رسانه ها با هدف ارتقاء سطح آگاهي هاي علمي، فرهنگي، ديني، سياسي، اجتماعي و اقتصادي تلاش مي كند با اشاعه فرهنگ نشر صحيح اخبار روز نسبت به ايجاد درختي تنومند و به ثمر رسيده در راستاي پيشرفت و توسعه كشور گام برداشته و در جهت حفظ و تقويت وحدت ملي و تبيين منافع و مصالح ملي و صيانت از آن تلاش كند.