درآمدهای معدن قابلیت جایگزینی با اقتصاد نفتی را دارد
درآمدهای معدن قابلیت جایگزینی با اقتصاد نفتی را دارد
مرتضی علی اکبری مدیرعامل شرکت تجلی توسعه معادن و فلزات در پیامی به مناسبت روز ملی معدن گفت: ظرفیت های موجود در بخش معدن به قدری چشمگیر است که می‌توان با برنامه ریزی کارشناسی شده درآمدهای آن را جایگزین بخش بزرگی از اقتصاد نفتی کرد. در ادامه متن پیام تبریک مدیرعامل تجلی توسعه معادن و فلزات را بخوانید:

 

اقتصاد و بیمه- قرن هاست که معدن و معدن کاری در ابعاد مختلف نقش مهمی در معیشت اصلی میلیون ها نفر در کشورهای معدنی و صنایع معدنی در سراسر جهان را به خود پیوند داده است.

رویکرد شرکت تجلی توسعه معادن و فلزات در عرصه معدن کشور و همچنین سخنان رهبر معظم انقلاب اسلامی و تاکید ایشان به مشارکت و سرمایه گذاری شرکت های خصوصی در جهت توسعه و رونق معادن کشور، حاکی از اهمیت این صنعت دارد، زیرا ظرفیت های موجود در بخش معدن به قدری چشمگیر است که می‌توان با برنامه ریزی کارشناسی شده درآمدهای آن را جایگزین بخش بزرگی از اقتصاد به نام نفت کرد.

یکم خرداد روز ملی معدن را به کلیه همکاران گرامی و فعالین حوزه معدن تبریک و تهنیت عرض مینمایم و امیدوارم در زیر سایه الطاف الهی و با همراهی کلیه ارکان سازمانی درعرصه معدن که یکی از اهداف اصلی شرکت تجلی است موفق و سربلند باشید.