مجتمع کشت و صنعت روژین تاک در سال ۱۳۸۰ با سرمایه گذاریبخش خصوصی تاسیس گردید و با پشتوانه ی قوی مدیریتی بهسرعت مراحل طراحی ، خرید ، نصب و راه اندازی را پشت سرگذاشت و در سال ۱۳۸۲ به بهره برداری رسید . کرمانشاه سرآغاز داستان کارخانه این شرکت در استان کرمانشاه در زمینی به […]

مجتمع کشت و صنعت روژین تاک در سال ۱۳۸۰ با سرمایه گذاریبخش خصوصی تاسیس گردید و با پشتوانه ی قوی مدیریتی بهسرعت مراحل طراحی ، خرید ، نصب و راه اندازی را پشت سرگذاشت و در سال ۱۳۸۲ به بهره برداری رسید .

کرمانشاه سرآغاز داستان

کارخانه این شرکت در استان کرمانشاه در زمینی به مساحت ۲۴ هکتار(۱۱ هکتار صنعتی)، بنا شده و مجهز به پیشرفته ترین ماشین آلاتصنایع غذایی ساخت شرکت‌های Ing. Rossi و Rossi&Catelli باظرفیت دریافت روزانه ۴۳۰۰ تن گوجه فرنگی است.

حساسیت در انتخاب

در انتخاب ماشین آلات همواره تلاش بر این بوده است تا با حفظحداکثر خواص مفید گوجه فرنگی ، به ویژه لایکوپن (رنگ دانه قرمز)و سایر آنتی اکسیدان‌های موجود، محصولی سالم، خوشرنگ،خوش طعم و عاری از هرگونه فلزات سنگین، تولید و بسته بندی گردد.

 

منابع انسانی در کنار ماشین آلات

خطوط تولید رب کارخانه به ماشین آلات فرآوری میوه نیز مجهزاست و پس از پایان فصل تولید رب گوجه فرنگی ، کارخانه توان دریافت روزانه ۵۰۰ تن میوه جهت تبدیل به پوره در بسته بندی اسپتیک را دارد.

موفق ترین پروژه آسیا در FAO

این شرکت هم اکنون ۶۰۰۰ هکتار زمین کشاورزی را تحت پوششدارد و کشت محصول کشاورزی با بذر کالیفرنیایی و کانادایی بههمراه ماشین آلات روز اروپا موجب شده تا محصولات علاوه برویسکوزیته و رنگ مناسب ، عاری از هرگونه فلزات سنگین بوده و طعم اصلی گوجه فرنگی حفظ شود. ضمناً پروژه کشت و صنعت شرکت، در بخش آموزش ، ترویج و کشت گوجه فرنگی به عنوان موفق ترین پروژه آسیا در FAO ثبت گردیده است .

خطی مشی

خط مشی مدیریت انرژی

شرکت کشت و صنعت روژین تاک با آگاهی از نقش کلیدی خود در صیانت از منابع انرژی، همسو با سیاستهای کلان کشور در راستای توسعه ی پایدار با افزایش بهره وری، مصرف بهینه انرژی و کاهش آلودگی های زیست محیطی، ضمن تأمین منافع ذینفعان خود و صیانت از سرمایه های ملی که ضامن موفقیت و سودآوری است، ود را متعهد به موارد ذیل می داند:
-تلاش در راستای بهبود مستمر کلیه فرایندهای انرژی بر سازمان با تکیه بر پایش، بهینه سازی، و نوآوری در فرآیندها.
-استفاده از توان علمی کشور و هدایت فعالیتهای تحقیقاتی در بخش مدیریت انرژی.
-بهره گيری از انرژی های تجدید پذیر در راستای کاهش استفاده از سوخت های فسیلی.
-پایش و اندازه گيری شاخص های عملكرد انرژی و بهبود مستمر کارآيی انرژی در سازمان.
-شناسايی و اجرای قوانین و الزامات مرتبط با مدیریت انرژی در حوزه ملی.
-بهینه سازی شبکه تولید، توزیع و مصرف انواع انرژی ها اولیه،ثانویه و حاملهای آن.
-ارتقای دانش کلیه مدیران و کارکنان مجتمع به طور مستمر در خصوص مدیریت انرژی و ارتقای فرهنگ مصرف انرژی
-اعمال مدیریت انرژی در ساختمان ها و تاسیسات غير صنعتی و تلاش در راستای حرکت به سمت اجرای اصول ساختمان های سبز.
-تلاش برای انتخاب پیمان کاران و خرید تجهيزات دارای کارايی انرژی بیشتر.

خط مشی ایمنی، بهداشت حرفه ای و محیط زیست

شرکت کشت و صنعت روژین تاک ضمن توجه به توسعه کمی و کیفی محصولات خود نسبت به ایمن سازی محیط کار، رعایت اصول ایمنی و بهداشت، حفظ محیط زیست و بهبود مستمر و اثر بخش فعالیت ها معتقد و متعهد می باشد و چشم انداز خود را محیط کاری بدون حادثه، بدون آسیب به افراد و بدون صدمه به محیط زیست و تجهیزات دانسته و بر این اساس اقدام به استقرار مدیریت ایمنی و بهداشت حرفه ای ISO 45001 و سیستم مدیریت زیست محیطی ISO14001:2015 نموده و اصول زیر را مد نظر قرار داده است:
– افزایش سطح آگاهی و دانش بهداشت، ایمنی و زیست محیطی کارکنان و پیمان کاران
– رعایت کلیه الزامات قانونی، مقررات، استانداردها و سایر الزامات ایمنی و بهداشت و محیط زیست محیطی و تلاش در جهت ایجاد فضای توسعه پایدار.
– ایجاد صنعتی سبز، پیشگیری و کنترل آلاینده های زیست محیطی در تمامی فعالیت های شرکت
– شناسایی، ارزیابی، حذف و یا کنترل موثر ریسک های ایمنی و بهدا شت و پیامدهای زیست محیطی
– استفاده بهینه از منابع انرژی و طبیعی از قبیل آب، برق، سوخت و نیز کاهش ضایعات.
مدیریت و کارکنان شرکت تمامی توان خود را به منظور مشارکت، استفاده از فرصت های بهبود و تقویت کار گروهی در راستای نهادینه کردن فرهنگ پیشگیری به جای علاج ،به کار گرفته و در راستای ارتقاء سطح ایمنی، بهداشت و محیط زیست شرکت تلاش می نمایند بدین منظور این خط مشی تمامی کارکنان و ذینفعان قرار گرفته و انتظار می رود با هم کاری و مشارکت آنان تحقق این امر میسر گردد.

خط مشی کیفیت و ایمنی مواد غذایی

شرکت کشت و صنعت روژین تاک علاوه بر تولید رب گوجه فرنگی، گوجه پوست کنده و قطعه قطعه شده، انوع پوره میوه ( سیب، آلو، هلو و ….) انواع سس کچاپ و سس های سرد؛ با تکمیل زنجیره تولید خود در خصوص تولید انواع ظروف، درب، درب پوش و فیلم شرینک پلیمری و قوطی فلزی کنسرو (چاپدار) در دو سایز، قابلیت بسته بندی محصولات خود در انواع بسته بندی اسپتیک، انواع قوطی کنسرو، شیشه و انواع بطری و لفاف پلیمری را دارا می باشد با هدف اصلی جلب رضایت مشتری، بهبود مستمر کیفیت محصول، تحویل به موقع کالا و بدست آوردن سهم بیشتر بازارهای هدف و ارتباط موثر و مداوم با سازمان‌های بهداشتی و استاندارد و سایر سازمانهای ذیربط، اقدام به استقرار سیستم های مدیریت کیفیت ISO 9001:2015 و مدیریت ایمنی مواد غذایی ISO 22000:2005 و ایمنی مواد غذایی HACCP نموده و برای نیل به اهداف مورد نظر: موارد ذیل را دنبال می نماید:
– تولید محصول مطابق استاندا رد های ملی و بین المللی
– افزایش رضایت مشتریان
– ارتقاءسطح علمی و فنی پرسنل شرکت و بهره گیری از تجارب افراد متخصص
– توسعه ظرفیت تولید و بهره گیری از تکنولوژی روز
– تلاش در جهت کاهش میزان مخاطرات در چرخه تولید
مدیرعامل شرکت کشت و صنعت روژن تاک مسئولیت تدوین و نشر خط مشی کیفیت و حصول اطمینان از درک و اجرای آن در تمام سطوح سازمان را بر عهده دارد و خود را متعهد به اجرای آن درسازمان می داند و از تمامی کارکنان می خواهد که با رعایت موارد یاد شده، مدیریت را در دستیابی به اهداف فوق یاری دهند.

 

مدیر عامل

سید مظفر عبدالّه