حق‌بیمه تولیدی پنج ماهه بیمه دانا از مرز ۱۰ هزار میلیارد تومان عبور كرد
حق‌بیمه تولیدی پنج ماهه بیمه دانا از مرز ۱۰ هزار میلیارد تومان عبور كرد

مدیرعامل بیمه دانا ضمن تبیین سیاست‌های ابلاغی و انتظارات از کارکنان شرکت، بر ضرورت اعتماد مدیران به نمایندگان و شبکه فروش تأکید کرد

اقتصاد و بیمه – مدیرعامل بیمه دانا ضمن تبیین سیاست‌های ابلاغی و انتظارات از کارکنان شرکت، بر ضرورت اعتماد مدیران به نمایندگان و شبکه فروش تأکید کرد.

به گزارش روابط عمومی بیمه دانا، دکتر رضا جعفری در نشست هم‌اندیشی با کارکنان و نمایندگان شرکت بیمه‌دانا در شهر رشت با اعلام این خبر که شرکت بیمه دانا به زودی از بیمه‌نامه تکافل رونمایی خواهد کرد، افزود: شرکت بیمه دانا طی پنج ماهه ابتدای سال‌جاری، ۱۰ هزار و پانصد میلیارد تومان حق‌بیمه تولید خواهد نمود و میزان سرمایه‌گذاری‌های شرکت نیز از مرز ۲۳۰۰ میلیارد تومان خواهد گذشت و تا پایان سال جاری نیز، مرز پنج هزار میلیارد تومان را پشت‌سر خواهد گذاشت.
مدیرعامل بیمه دانا در ادامه این نشست، بر لزوم رفع موانع‌ و چالش‌ها تأکید کرد و در ادامه، موضوع حاکمیت شرکتی، بهسازی و توانمندسازی سرمایه انسانی، چابک‌سازی سازمانی، توسعه بازار مبتنی بر مدیریت ‌ریسک، هوشمندسازی فعالیت‌ها، انضباط‌بخشی مالی و تقویت حوزه سرمایه‌گذاری را از مهم‌ترین راهبردها و نقشه راه بیمه‌دانا برای دستیابی به اهداف فوق دانست.
دکتر جعفری ضمن تأکید بر اصلاح ساختارها، نحوه حکمرانی در شرکت، توانمندسازی سرمایه انسانی و در نهایت توجه کیفی و کمی به کمیته‌ها و شوراهای تصمیم‌سازی، تفویض اختیارات بیشتر به شبکه فروش را نیز یکی از عناصر مهم موفقیت در کسب‌وکار بیمه‌ای دانست.
مدیرعامل بیمه دانا در سخنان خود، با تأکید بر لزوم تکریم فرهنگیان و خدمت‌رسانی به آنان، خاطرنشان کرد: همواره خود را مدیون معلمان و فرهنگیان عزیز کشور می‌دانیم و حقیقت آن است که ارائه خدمات به آنان، بخشی از رسالت‌های اجتماعی بیمه دانا محسوب می‌شود که همگی باید بتوانیم، بهترین نوع خدمات را به فرهنگیان ارائه دهیم.
در ادامه این نشست، دکتر سیدداود حسینی، معاون فنی بیمه‌های اشخاص شرکت بیمه دانا نیز با بیان اینکه فضای صنعت بیمه با حضور شرکت‌های متعدد بیمه‌ای، فضایی رقابتی است، اشاره کرد: در حال‌حاضر نزدیک به ۴۰ شرکت بیمه در کشور فعالیت می‌کنند که همین مسئله، فعالیت شرکت‌های بیمه را با سختی مواجه کرده است. بنابراین فعالیت در این فضای پیچیده و دشوار، نیازمند اطلاعات فنی، مالی و سرمایه‌گذاری است تا بتوانند به بهترین نحو، شرکت‎های بیمه را مدیریت کنند.
وی در حوزه فنی، ارزیابی مناسب ریسک، تسریع در پرداخت خسارت، نظارت بهینه و بحث سرمایه‌گذاری (در حوزه غیرفنی) را از مسائل دارای اهمیت بالا دانست و تأکید کرد: با مقایسه پرتفوی سال جاری شرکت نسبت به سال گذشته، شاهد بهبود شاخص‌های شرکت بیمه دانا هستیم، چنان‌که طی چند روز گذشته پرتفوی شرکت از مرز ۱۰ هزار میلیارد تومان عبور کرده است.
در ابتدای این نشست نیز حسن محمدیان گورجی، رئیس شعبه رشت، ضمن خیرمقدم به مدیرعامل بیمه دانا و هیئت همراه، به تشریح عملکرد و اقدامات این شعبه پرداخت.
وی با بیان اینکه در زمینه فروش رشته‌های بیمه‌ای عمر و پس‌انداز نسبت به مدت زمان مشابه، رشدی ۳۵ درصدی را تجربه ‌کرده‌ایم، تصریح کرد: در بحث وصول مطالبات نیز کمیته‌هایی را تشکیل دادیم و در این خصوص نیز توانستیم عملکرد موفقی داشته باشیم.