حضور ۱۷۰ شرکت در چهاردهمین‌ نمایشگاه نفت، گاز، پالایش و ‌پتروشیمی پارس جنوبی قطعی شد
حضور ۱۷۰ شرکت در چهاردهمین‌ نمایشگاه نفت، گاز، پالایش و ‌پتروشیمی پارس جنوبی قطعی شد

برگزارکننده چهاردهمین‌ نمایشگاه نفت، گاز، پالایش و ‌پتروشیمی پارس جنوبی گفت: ۱۷۰ شرکت و نمایندگان شرکت‌‌های خارجی آخرین توانمندی و دستاوردهای خود را در حوزه صنعت نفت، گاز و پتروشیمی در این نمایشگاه عرضه می‌کنند

اقتصاد و بیمه – برگزارکننده چهاردهمین‌ نمایشگاه نفت، گاز، پالایش و ‌پتروشیمی پارس جنوبی گفت: ۱۷۰ شرکت و نمایندگان شرکت‌‌های خارجی آخرین توانمندی و دستاوردهای خود را در حوزه صنعت نفت، گاز و پتروشیمی در این نمایشگاه عرضه می‌کنند.

مبین غفوری مدیرعامل آتی ساز فناوری و برگزارکننده نمایشگاه روز دوشنبه در توضیح این خبر با اشاره به استقبال چشم‌گیر از نمایشگاه یاد شده اظهار کرد: چهاردهمین‌ نمایشگاه نفت، گاز، پالایش و ‌پتروشیمی پارس جنوبی نهم بهمن ماه با حضور مسئولان کشوری و استانی در منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس گشایش می‌یابد.

وی بیان کرد: در این نمایشگاه ۱۷۰ شرکت آخرین تولیدات و دستاوردهای تخصصی خود در حوزه نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی را در معرض دید علاقه‌مندان می‌گذارند.
غفوری ادامه داد: چهاردهمین‌ نمایشگاه نفت، گاز، پالایش و ‌پتروشیمی پارس جنوبی در محل دائمی نمایشگاه های پارس در عسلویه میزبان بازدیدکنندگان می‌شود که زمان برگزاری آن نیز ۹ تا ۱۲ بهمن ماه از ساعت ۹ الی ۱۷ پیش بینی شده است.
وی اظهار کرد: با توجه به سطح بالای برگزاری این نمایشگاه پیش بینی شده بازدیدکنندگان قابل توجهی از داخل و نمایندگان شرکت‌های خارجی در چهاردهمین‌ نمایشگاه نفت، گاز، پالایش و ‌پتروشیمی پارس جنوبی حضور یابند.
غفوری افزود: با توجه به حمایت های شایسته و مطلوب پارک علم و فناوری خلیج فارس و منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس و حمایت شرکت پتروشیمی پارس، تمهیدات لازم برای برپایی هر چه باشکوه تر نمایشگاه پیش بینی شده است.