حضور مدیرعامل و معاونان بانک رفاه در بیمه میهن
حضور مدیرعامل و معاونان بانک رفاه در بیمه میهن
مدیرعامل بانک رفاه کارگران به اتفاق معاونان خود عصر دیروز با حضور در بیمه میهن با سید هادی شیخ الاسلامی مدیرعامل و نایب رئیس هیأت مدیره این شرکت دیدار و در مورد توسعه همکاری‌های فیمابین با یکدیگر به گفتگو پرداختند.

مدیرعامل بانک رفاه کارگران به اتفاق معاونان خود عصر دیروز با حضور در بیمه میهن با سید هادی شیخ الاسلامی مدیرعامل و نایب رئیس هیأت مدیره این شرکت دیدار و در مورد توسعه همکاری های فیمابین با یکدیگر به گفت و گو پرداختند.

اقتصاد و بیمه- به گزارش پایگاه خبری امتداد ، مدیرعامل بیمه میهن در جریان این دیدار که مجید کیانی و علیرضا ضیائی پور دو عضو هیأت مدیره این شرکت نیز حضور داشتند، ضمن خوش آمدگویی و ابراز خرسندی از حضور مدیرعامل بانک رفاه کارگران و هیأت همراه در بیمه میهن، گزارشی از وضعیت، برنامه ها و فعالیت های بیمه میهن ارائه کرد و بر توسعه همکاریهای دوجانبه در زمینه مسائل بانکی و بیمه، سرمایه گذاری و بازارهای مالی تأکید کرد.
شیخ الاسلامی خدمت رسانی مطلوب و بی منت به آحاد مردم و فعالان اقتصادی را یکی از اهداف این شرکت برشمرد و گفت تلاش ما ارائه خدمات مطلوب و برخط به بیمه گذاران است و امیدواریم بتوانیم با ارائه خدمات باکیفیت، رضایت مردم و فعالان اقتصادی را جلب کنیم و تکیه گاهی برای آنان باشیم.
اسماعیل لله گانی مدیرعامل و نایب رئیس هیأت مدیره بانک رفاه کارگران نیز ضمن ابزار خرسندی از این دیدار، برای مدیرعامل بیمه میهن و تیم جدید مدیریتی ایشان آرزوی موفقیت کرد و از آمادگی بانک متبوع برای توسعه همکاری های دوجانبه با این شرکت خبر داد و گفت بیمه میهن از شرکت های خوشنام در صنعت بیمه است و ما از توسعه این همکاریها استقبال میکنیم. وی افزود بانک رفاه کارگران سالهاست با بیمه میهن همکاری دارد و برای همکاری در حوزه بانکداری الکترونیکی نیز ابراز تمایل و اظهار امیدواری کرد که با گسترش همکاریهای دو مجموعه در بخش های مختلف، هر دو مجموعه بتوانند از تمام ظرفیت های یکدیگر نهایت استفاده را ببرند.