حضور مدیرعامل ذوب آهن اصفهان در آیین تجدید میثاق کارگران با حضرت امام خمینی (ره)
حضور مدیرعامل ذوب آهن اصفهان در آیین تجدید میثاق کارگران با حضرت امام خمینی (ره)

به مناسب هفته کار و کارگر، آیین تجدید میثاق جامعه کار و تولید با آرمان‌های حضرت امام خمینی (ره)، سه شنبه ۵ اردیبهشت ماه با حضور سیدصولت مرتضوی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، معاونان، مدیران و کارکنان این وزارت‌خانه، نمایندگان تشکل‌های کارگری و کارفرمایی کل کشور و جمعی از تلاشگران عرصه کار و تولید، در مرقد مطهر بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی برگزار شد

اقتصاد و بیمه – به مناسب هفته کار و کارگر، آیین تجدید میثاق جامعه کار و تولید با آرمان‌های حضرت امام خمینی (ره)، سه شنبه ۵ اردیبهشت ماه با حضور سیدصولت مرتضوی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، معاونان، مدیران و کارکنان این وزارت‌خانه، نمایندگان تشکل‌های کارگری و کارفرمایی کل کشور و جمعی از تلاشگران عرصه کار و تولید، در مرقد مطهر بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی برگزار شد.

جامعه کارگری در این آئین ضمن نثار تاج گل، قرائت زیارت‌نامه، فاتحه و ادای احترام به مقام شامخ معمار کبیر انقلاب اسلامی با آرمان‌های والای امام راحل، شهدا و رهبر فرزانه انقلاب عهدی دوباره بستند.
در این آیین که مهدی کوهی مدیرعامل ذوب آهن اصفهان در آن حضور داشت ، صولت مرتضوی وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی گفت :بهترین جمله‌ای که می‌توان در وصف امام راحل گفت این است که ایشان شخصیتی بودند که فرهنگ اسلام و آموزه‌های دینی را احیا کردند.
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی افزود: بنا به تعبیر مقام معظم رهبری، «حضرت امام‌خمینی‌(ره)» روح خدا در کالبد زمان است و روح خدا فانی‌شدنی نیست و برای همه اعصار و نسل‌ها ماندگار است.
مرتضوی اظهار کرد : جامعه ارزشمند کارگری در برهه های مختلف از جمله انقلاب اسلامی و دفاع مقدس خوش درخشیدند و حماسه آفریدند .
وی با اشاره به اینکه هریک از شهدای عزیز کارگر یک ملت بودند، گفت: کارگران در دوران دفاع مقدس در جبهه‌های حق علیه باطل حضور فعالی داشتند.
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با ذکر خاطره‌ای از شهید «حسنعلی ترکی» از کارگران ذوب آهن اصفهان گفت: این شهید والامقام در رزم‌های نامنظم خواب از چشم دشمنان ربود.
مدیر عامل ذوب آهن در حاشیه این آیین به خبرنگار ما گفت : خانواده بزرگ ذوب‌آهن اصفهان مملو از پولادمردانی است که در کسوت مقدس کارگری، خدمات ارزنده‌ای را در راه سرافرازی میهن اسلامی ارایه کرده‌اند و مفتخریم به این تلاش‌گرانی که ماموریت بزرگ ایشان ارتقاء تولید ملی است.
وی افزود : چرخ صنعت ذوب آهن اصفهان با دست توانای کارگران به چرخش در آمد و حیات پر توفیق و دستاوردهای بزرگ این مجتمع عظیم صنعتی بیش از پیش وامدار کار و سختکوشی این عزیزان است.