حضور مدیرعامل ذوب‌آهن در نماز جمعه و راهپیمایی روز قدس
حضور مدیرعامل ذوب‌آهن در نماز جمعه و راهپیمایی روز قدس

مهدی کوهی مدیرعامل ذوب‌آهن اصفهان ۲۵ فروردین‌ماه در روز جهانی قدس ضمن شرکت در نماز جمعه زرین‌شهر و راهپیمایی دشمن‌شکن آحاد ملت ایران، که با حضور پرشور مردم روزه‌دار این شهر و مسئولان لشکری و کشوری برگزار شد با مردم فلسطین و شهدای مقاومت تجدید میثاق کرد

اقتصاد و بیمه – مهدی کوهی مدیرعامل ذوب‌آهن اصفهان ۲۵ فروردین‌ماه در روز جهانی قدس ضمن شرکت در نماز جمعه زرین‌شهر و راهپیمایی دشمن‌شکن آحاد ملت ایران، که با حضور پرشور مردم روزه‌دار این شهر و مسئولان لشکری و کشوری برگزار شد با مردم فلسطین و شهدای مقاومت تجدید میثاق کرد.

 

وی حضور پر شور مردم در این روز را نشان از بالندگی انقلاب اسلامی در حمایت از آرمان فلسطین دانست و افزود: مقاومت هر روز قوی‌تر و رژیم صهیونیستی روز به روز ضعیف‌تر می‌شود.

کوهی در ادامه افزود: روز جهانی قدس اقدام تاریخی حضرت امام خمینی قدس سره بود که با هدف زنده نگاه داشتن مساله فلسطین موجب نمایش اتحادی جهانی علیه نظام سلطه، استکبار جهانی و رژیم منحوس صهیونیستی شده و همچون ریسمانی واحد باعث همبستگی هر چه بیشتر همه مسلمانان گردیده است و مردم اقصی‌نقاط جهان هر ساله با شرکت در آن به تکلیف خود عمل می‌کنند.

شایان ذکر است، تلاشگران این مجتمع عظیم صنعتی نیز در روز قدس حضور پرشوری در راهپیمایی ضدصهیونیستی ملت ایران داشتند. این شرکت همچون سال‌های گذشته در روز قدس در میدان امام (ره) غرفه برپانمود و پذیرای مردم همیشه در صحنه اصفهان و تلاشگران این شرکت بود.