حضور دکتر حسین معین‌زاد در هلدینگ شوینده
حضور دکتر حسین معین‌زاد در هلدینگ شوینده
دکترحسین ‌معین‌زاد که دیروز با اعلام شرکت سرمایه‌گذاری گروه توسعه ملی به سرپرستی شرکت توسعه صنایع بهشهر منصوب شد، امروز، نخستین روز کاری خود را به بازدید سرزده از هلدینگ بیدسیم، یکی از مهم‌ترین زیرمجموعه‌های شرکت بهشهر، اختصاص داد.

دکترحسین ‌معین‌زاد که دیروز با اعلام شرکت سرمایه‌گذاری گروه توسعه ملی به سرپرستی شرکت توسعه صنایع بهشهر منصوب شد، امروز، نخستین روز کاری خود را به بازدید سرزده از هلدینگ بیدسیم، یکی از مهم‌ترین زیرمجموعه‌های شرکت بهشهر، اختصاص داد. در این دیدار، او ضمن گفت‌وگو با مدیرعامل، اعضای هیئت‌مدیره و معاونان، بر ادامۀ حمایت‌ها از اقدامات و طرح‌های توسعه‌ای در این هلدینگ و شرکت‌های تحت مدیریت آن تأکید و ابراز امیدواری کرد که این اقدامات در قالب حمایت از تولید و کاهش واردات، به افزایش دارایی سهام‌داران شرکت‌های گروه مدیریت صنعت شوینده منجر شود.

گفتنی است که با وجود تغییرات مدیریتی در شرکت بهشهر، حضور سرپرست این شرکت در هلدینگ شوینده، آن هم در حالی که این هلدینگ در کوران برنامه‌ریزی و پیگیری برگزاری مجامع شرکت‌های تابعه است، می‌تواند هماهنگی و تعامل بیشتر و برگزاری هرچه بهتر مجامع شرکت‌های گروه شوینده را در پی داشته باشد.