حضور تیم ارزیابی خسارت بیمه میهن در مناطق زلزله زده شهرستان خوی
حضور تیم ارزیابی خسارت بیمه میهن در مناطق زلزله زده شهرستان خوی

به دنبال وقوع زمین لرزه شدید در شهرستان خوی در آذربایجان غربی، تیم ارزیابی خسارت بیمه میهن به مناطق زلزله زده این شهرستان اعزام شدند

اقتصاد و بیمه – به دنبال وقوع زمین لرزه شدید در شهرستان خوی در آذربایجان غربی، تیم ارزیابی خسارت بیمه میهن به مناطق زلزله زده این شهرستان اعزام شدند.

 

به گزارش روابط عمومی بیمه میهن؛ عباس جالیزبان مدیر سرپرستی این شرکت در استان آذربایجان غربی، تعداد بیمه نامه صادره در شهرستان خوی و روستاهای تابعه را بالغ بر ۲۰۰۰ بیمه نامه و تعداد اعلامی خسارت زیاندیدگان حادثه زلزله را تاکنون بیش از ۳۰۰ مورد اعلام کرد و گفت پرداخت خسارت به زیان دیدگان از سوی این شرکت آغاز شده است.
به دنبال وقوع زمین لرزه شدید در شهرستان خوی در آذربایجان غربی، بلافاصله با تشکیل کارگروهی در بیمه میهن، ابعاد خسارات ناشی از زلزله در این شهرستان بررسی و دستور اعزام کارشناسان و ارزیابی سریع خسارت بیمه گذاران صادر شد.
زمین لرزه‌ای به بزرگی ۵.۹ درجه در مقیاس امواج درونی زمین (ریشتر) ساعت ۹ و ۴۴ دقیقه شنبه هشت بهمن شهرستان خوی در شمال آذربایجان‌ غربی را لرزاند. این زمین لرزه در مناطق زیادی از استان به ویژه شهر ارومیه احساس شد بود.طبق گزارش مرکز لرزه‌نگاری دانشگاه تهران، این زمین لرزه در عمق هفت کیلومتری اتفاق افتاد.