حرکت شتابان هلال احمر در مسیر تولید تجهیزات پزشکی/ساخت ۳ میلیون و ۸۰۰ هزار سرنگ در یک هفته
حرکت شتابان هلال احمر در مسیر تولید تجهیزات پزشکی/ساخت ۳ میلیون و ۸۰۰ هزار سرنگ در یک هفته

علیرضا عسکری با بیان این که تولید تجهیزات پزشکی در هلال احمر افزایش یافته است از تولید ۳ میلیون و ۸۰۰ هزار سرنگ و بیش از ۴۰ هزار ست دیالیز در هفته گذشته خبر داد

اقتصاد و بیمه – علیرضا عسکری با بیان این که تولید تجهیزات پزشکی در هلال احمر افزایش یافته است از تولید ۳ میلیون و ۸۰۰ هزار سرنگ و بیش از ۴۰ هزار ست دیالیز در هفته گذشته خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی جمعیت هلال احمر؛ مدیرعامل سازمان تدارکات پزشکی با اشاره به تولیدات این مجموعه در حوزه تجهیزات پزشکی در هفته گذشته گفت: از مورخ ۱۹ تا ۲۵ فروردین ماه، یک میلیون و ۴۴۰ هزار سرنگ ۵ میل با سرسوزن جی ۲۲ و یک میلیون و ۲۹۶ هزار سرنگ ۲ میل با سر سوزن جی ۲۳ تولید شده است.
وی افزود: همچنین ۳۴۵ هزار عدد سرنگ ۱۰ میل با سرسوزن جی ۲۱، ۲۸۸ هزار عدد سرنگ ۵ میل سه تکه با سرسوزن جی ۲۲ و ۴۳۲ هزار عدد سرنگ ۲ میل سه تکه با سرسوزن جی ۲۳ در این بازه زمانی تولید شده است.
عسکری با اشاره به سایر ساخته‌های سازمان تدارکات پزشکی گفت: در یک هفته گذشته صافی دیالیز اف ۶ به تعداد ۸ هزار و ۸۸۰، صافی دیالیز اف ۶۰ به تعداد ۲۶ هزار ۶۴۰ عدد، ست دیالیز به تعداد ۴۰ هزار و ۳۲۰ عدد و ۱۴ هزار سوبگ تولید شده است.
مدیرعامل سازمان تدارکات پزشکی خاطرنشان کرد: در همین مدت ۱۸ هزار و ۲۱۶ عدد سوکارت و ۴ هزار و ۸۶۰ گالن محلول دیالیز ۵ لیتری در مجموعه تجهیزات پزشکی تولید شده و این روند در روزهای آتی نیز با سرعت ادامه خواهد داشت.