حرف حساب
حرف حساب
همانگونه که مستحضرید مدتی هست که شبکه فروش از وجود استارتاپ ها نگران است و البته بعضی هم خوشحال. باید به این نکته توجه کرد که علاقه مردم برای خرید به صورت آنلاین بدلایلی که خیلی از شرکتها به آنها توجه نمی کنند، کاملا مشهود شده است

 

همانگونه که مستحضرید مدتی هست که شبکه فروش از وجود استارتاپ ها نگران است و البته بعضی هم خوشحال. باید به این نکته توجه کرد که علاقه مردم برای خرید به صورت آنلاین بدلایلی که خیلی از شرکتها به آنها توجه نمی کنند، کاملا مشهود شده است و یک استراتژی در مورد نحوه مدیریت رقابت با استارتاپ های فعلی میتواند بسیار کارگشا باشد. البته باید به این نکته توجه کنید استارتاپها فعلن بیشتر در حال فروش محصولات شرکتهای داخلی هستند، در مرحله اول می بایست رقابت را درک کرد. تحقیقات کاملی در مورد بازار هدف انجام داد و با چند استراتژی درست رقبا را به مشتری تبدیل نمود. شرکت ها میبایست به کارهایی که استارتاپها انجام نمیدهند تمرکز کنند و این شکاف در بازار را پر کنند. چرا مشتریان خودتان را درک نمیکنید !؟متاسفانه بیشتر شرکتها اطلاعات کافی در مورد بازار هدف خود ندارند. بنابراین، قادر به ایجاد کمپین های بازاریابی موثر با الگوهای خرید مشتریان نیستند و امکان ارتباط با مشتریان را هم ندارند.باید محصولات و خدمات و پیشنهادات خود را متمایز کنید، تا امکان رقابت با استارتاپها فراهم شود تا شبکه فروش احساس نا امنی نکند.-

برندسازی-   هدف قراردادن بازارهای جدید –   استفاده از فرصت های مشارکتی از عواملی هستند که می تواند باعث افزایش فروش و موقعیت های هرچه بیشتر بشود، بنابراین باید روی شبکه فروش سرمایه گذاری کرد.روزی در دانشگاه از یکی از دانشجویان خود پرسیدم، شما چرا از استارتاپها خرید میکنید، جواب ایشان مرا متعجب کرد، البته تجربه شخصی و موردی بود، گفتند من حوصله رفتار و برخورد پرسنل شرکتها را در مراجعه حضوری ندارم. بدانید کارمندان شما یکی از بزرگترین دارایی های شما هستند، که باید در کنار محصولاتتان از آنها مراقبت کنید. بنابراین اگر هر چه محصولات شما درست و فنی باشد ولی حمایتی از طرف تیم شما وجود نداشته باشد، رقبای شما همیشه بیشتر از شما بر بازار تسلط خواهند داشت. بنابراین باید تیم خودتان را با انگیزه و راضی نگه دارید، تا بتوانید موفق تر از قبل باشید. نوآوری مستمر و ابتکار عمل در مشارکت های اجتماعی بسیار حائز اهمیت است. نهایتا تاکید میکنم رقابت در دنیای کسب و کار یکی از مهمترین عوامل در ایجاد سهم بازار است زیرا به شرکتها کمک میکند تا نوآوری کنند و محصولات و خدماتی را ارائه بدهند که نیازهای بازار هدف را برآورده کند. با این حال، شما می توانید با شناخت رقبا، مشتریان و سرمایه گذاری بر روی نیروی کار خود متمایز تر از همیشه باشید.