ثبت رکورد جدید تولید کنسانتره مولیبدن در امور تغلیظ مجتمع مس سرچشمه رفسنجان
ثبت رکورد جدید تولید کنسانتره مولیبدن در امور تغلیظ مجتمع مس سرچشمه رفسنجان

مدیر امور تغلیظ مجتمع مس سرچشمه رفسنجان گفت: در بهمن‌ماه‌ با تولید ۴۱۳۴ بشکه مولیبدن در این امور، رکورد جدیدی در این زمینه به‌ثبت رسید

اقتصاد و بیمه – مدیر امور تغلیظ مجتمع مس سرچشمه رفسنجان گفت: در بهمن‌ماه‌ با تولید ۴۱۳۴ بشکه مولیبدن در این امور، رکورد جدیدی در این زمینه به‌ثبت رسید.

 

ثبت رکورد جدید تولید کنسانتره مولیبدن در امور تغلیظ مجتمع مس سرچشمه رفسنجان
به ‌گزارش مس پرس، مهندس سیدناصر سجادی اظهار کرد: در بهمن‌ماه امسال با تولید ۴هزار و ۱۳۴ بشکه مولیبدن با عیار ۴۹٫۲درصد مولیبدن، عیار مس ۲٫۱۶درصد و تناژ کنسانتره ۱۲۰۵ رکورد جدیدی در این زمینه ثبت شد.

وی با بیان این‌که رکورد قبلی با تولید ۳‌هزار و ۴۵۷ بشکه در آذرماه سال جاری رقم خورده بود، افزود: این رکورد با عیار ۵۱٫۶۴ درصد مولیبدن، عیار مس ۱٫۵۰درصد و تناژ کنسانتره ۱۰۰۹ رقم زده شد.

مدیر امور تغلیظ مجتمع مس سرچشمه رفسنجان با اشاره به تولید ۴‌هزار و ۱۳۴ بشکه مولیبدن در بهمن‌ماه امسال، خاطرنشان کرد: این رکورد در حالی به‌دست آمد که میانگین شش‌ماه گذشته ۲۶۳۸ عدد بشکه ماهیانه و پیش‌بینی برنامه تولید، ماهیانه ۴۰۵ تن کنسانتره و ۱۳۸۹ عدد بشکه بود.

سجادی به بیان مهم‌ترین دلایل رقم خوردن این رکورد پرداخت و با ذکر اقدامات انجام‌شده، گفت: افزایش عیار مولیبدن در سنگ معدن ارسالی به امور تغلیظ، که جا دارد از همکاران امور معدن به‌واسطه تلاش و هماهنگی بسیارخوب قدردانی کنم؛ افزایش بازیابی کارخانه مولیبدن و بهبود فرآیندها و پارامترهای کنترل فرایند، از مهم‌ترین اقداماتی بوده که منجر به ثبت رکورد جدیدی در تولید مولیبدن شد.