تکنیکهای بازاریابی محبوب برای مشاغل کوچک
تکنیکهای بازاریابی محبوب برای مشاغل کوچک

وقتی بودجه زیادی نباشد، بازاریابی به یک چالش تبدیل می شود، اما صاحب یک کسب و کار کوچک کارهای زیادی می تواند برای جذب و حفظ بازار انجام دهد. یکی از راههای مفید برای جذب خریداران بازاریابی دیجیتال می باشد. بخاطر داشته باشید قبل از اینکه کسب و کار شما بازاریابی یک محصول را شروع […]

وقتی بودجه زیادی نباشد، بازاریابی به یک چالش تبدیل می شود، اما صاحب یک کسب و کار کوچک کارهای زیادی می تواند برای جذب و حفظ بازار انجام دهد. یکی از راههای مفید برای جذب خریداران بازاریابی دیجیتال می باشد.

بخاطر داشته باشید قبل از اینکه کسب و کار شما بازاریابی یک محصول را شروع کند، باید شخصیت خریدار در نظر گرفته شود. هنگامی که مشتری ایده آل خود را پیدا کردید، انتخاب گسترده ای از روش های بازاریابی و تاکتیک های کم هزینه یا بدون هزینه هستند که می تواند به شما کمک کند. هنگامی که یک کسب و کار ایجاد می کنید، اولین موضوع بوجود اوردن یک پایگاه برای مشتری است که می تواند حائز اهمیت باشد، کسب ‌وکارهای کوچک بودجه تبلیغاتی رقبای بزرگ‌تر را ندارند، اما راه‌های ارزان‌قیمتی نظیر رسانه های اجتماعی، می توانند برای ایجاد پایگاه مشتری موثر باشد فراموش نکنیدحتما با مشتریان تماس بگیرید حتی اگردر مرحله اول نتیجه مطلوبی بدست نیاید.
تراکت، پوستر، ارائه تخفیف می تواند به عنوان یک امتیاز بزرگ درشغل شما محسوب شود که نباید نادیده گرفته شود.
به یاد داشته باشید که رقبای شما همیشه دشمن شما نیستند و با برنامه ریزی و پیگیری می توانید به نتایج بزرگی دست پیدا کنید، استراتژی های بازاریابی باید بر اساس نیاز کسب و کار باشد و با در نظرگرفتن میزان جمعیت، رفتار و هدف مشتریان شکل بگیرد، در آخر معمولا استراتژی های بازاریابی، ترویج محصولات و خدمات را بسیار آسان میکند و شما میتوانید از پیشرفت مناسب کسب و کار اطمینان حاصل کنند.

  • نویسنده : دکتر رسول قرایی پور مشاور بازاریابی و برندینگ