توسعه پایدار،تولید پاک،تأمین خواسته مشتری
توسعه پایدار،تولید پاک،تأمین خواسته مشتری
افزایش فروش ، رشد درآمد های عملیاتی ، ارتقای سود ناخالص و سود عملیاتی «سغرب» ، علیرغم قطعی برق و گاز و مشکلات ناشی از تحریم که صادرات محصول و تامین قطعات مورد نیاز کارخانه را با مشکل مواجه میسازد ، اضافه شدن هزینه های حمل و نقل و ... حاکی از یک سیاست گذاری و مدیریت خوب در سال مالی منتهی به گزارش می باشد.

مجمع عمومی عادی سالیانه صاحبان سهام شرکت صنایع سیمان غرب(سهامی‌عام) مورخ ۱۴۰۱/۰۲/۱۹ در محل سالن تلاش برگزار گردید.
در این مجمع که با حضور ۷۸/۱۲ درصد سهامداران حقیقی و حقوقی ، اعضاء هیات مدیره، نماینده سازمان بورس و اوراق بهادار، حسابرس و بازرس قانونی برگزار گردید، ریاست مجمع برعهده آقای طالبی بود، که جنابان قادری و منجی در مقام نظار اول و دوم و آقای مجید آزرده دست (( معاون مالی مجموعه)) به عنوان دبیر مجمع انتخاب گردیدند.
درادامه با قرائت گزارش هیات مدیره به مجمع مربوط به اهم فعالیتهای صورت پذیرفته در طی سال مالی منتهی به ۱۴۰۰/۱۲/۲۹ توسط مدیر عامل باتجربه ورزومه دار صنعت سیمان و پس از استماع گزارش حسابرس و بازرس قانونی، مجمع نشینان با طنین صلوات خود ضمن تصویب صورتهای مالی و تنفیذ معاملات مشمول ماده ۱۲۹ و با تقسیم سود ۱۷۷۱ ریال به ازای هر سهم به کار خود پایان دادند.

مدیرعامل «سغرب» در ابتدای گزارش خود با تشریح اینکه شرکت صنایع سیمان غرب (سهامی عام) به عنوان یکی ازشرکت های تابعه سیمان فارس وخوزستان می باشد افزود : بااستفاده ازمعادن بسیار غنی مواد اولیه وبا بهره گیری ازدانش وتخصص بالای مهندسین وکارکنان با تــجربه وماشین آلات مجهز وآزمایشگاههای ایکس ری،شیمی وفیزیک به همراه تیم کنترل کیفی محصولات و اتخاذ تمهیدات راهبردی در فضای اقتصادی کشور خودرادر ردیف بهترین ها قرار داده ایم. به گفته این مدیر خوشنام صنعت کانی این مجموعه علاوه برتـــــــامین نیاز داخلی ، درخارج ازکشور نیز محصولات خود رابه صورت کلینکر،سیمان پرتلند نوع یک( کلاس ۴۲۵-۱ و۵۲۵-۱)، تیپ ۲،تیپ ۵ درکیسه های ۵۰ کیلویی استاندارد وکیسه پالتبندی وشیرینگ شده یا جامبوبگ (فله )عرضه می نماید. مهندس جلیلیان در بخش دیگری از گزارش خود با تبیین اینکه این کارخانه قادراست محصولات خودرا مطابق بااستاندارد های جهانی تولید وعرضه نماید ، پیرامون سیاستهای شرکت سیمان غرب در حوزه صادرات گفت: تنوع بخشی در فروش به کشورهای هدف صادراتی و تنوع محصولات جزو اهم برنامه های ما در سال پیش رو خواهد بود تا بتوانیم همانند سال ۱۴۰۰ یکی از برترین صادرکننده های سیمان در بین شرکت های گروه باشیم.
افزایش فروش ، رشد درآمد های عملیاتی ، ارتقای سود ناخالص و سود عملیاتی «سغرب» ، علیرغم قطعی برق و گاز و مشکلات ناشی از تحریم که صادرات محصول و تامین قطعات مورد نیاز کارخانه را با مشکل مواجه میسازد ، اضافه شدن هزینه های حمل و نقل و … حاکی از یک سیاست گذاری و مدیریت خوب در سال مالی منتهی به گزارش می باشد. شایان ذکر است عمده مصرف كنندگان اين شركت درحال حاضرشامل توليدكنندگان بتن و پروژه هاي عمراني كه داراي آزمايشگاهاي‌كنترل كيفي مطابق با استاندارد ملي ايران درتهيه بتن مي باشد.كيفيت محصول در اولويت اول انتخاب آنان قرار دارد و طی آخرین بررسی ها از شرکت صنایع سیمان غرب به عنوان واحد تولیدی برتر و همچنین از مهندس جلیلیان به عنوان کارفرمای برتر استان تقدیر شد .

(( گزارش تکمیلی به زودی در سایت و نشریه ))