تقدیم چک خسارت زیاندیدگان زلزله خوی از سوی بیمه میهن
تقدیم چک خسارت زیاندیدگان زلزله خوی از سوی بیمه میهن

با حضور معاون فنی و مدیران ارشد بیمه میهن در شهرستان خوی، چکِ خسارت پرونده های رسیدگی شده بیمه گذاران آسیب دیده در زلزله این شهرستان به تعدادی از آنان تقدیم و تحویل گردید

اقتصاد و بیمه – با حضور معاون فنی و مدیران ارشد بیمه میهن در شهرستان خوی، چکِ خسارت پرونده های رسیدگی شده بیمه گذاران آسیب دیده در زلزله این شهرستان به تعدادی از آنان تقدیم و تحویل گردید.

 

به گزارش روابط عمومی بیمه میهن؛ عباسعلی فراشیانی معاون فنی به همراه احسان اردشیریان و محسن مقدم مدیران بیمه های اموال و سرمایه انسانی و پشتیبانی در بازدید از منازل و اموال تخریب شده تحت پوشش این شرکت در زلزله خوی؛ ضمن ابراز همدردی با حادثه دیدگان، چک خسارت پرونده های رسیدگی شده بیمه گذاران آسیب دیده را به صورت نمادین به تعدادی از زیاندیدگان تقدیم کردند.
معاون فنی بیمه میهن در جریان اعطاء و تحویل چکِ خسارت کلی زیاندیدگان گفت: تیم ارزیابی این شرکت به یاری خداوند در کمترین زمان ممکن و با حذف تشریفات معمول، ارزیابی خسارت زیاندیدگان مشمول بیمه را به اتمام رسانده و در مراحل پایانی تشکیل و تکمیل پرونده هاست و فرایند پرداخت خسارت سایر زیاندیدگان نیز آغاز شده و تا چند روز آینده پرداخت آن به حساب زیاندیدگان به اتمام خواهد رسید.
عباسعلی فراشیانی همچین خاطر نشان ساخت در بازدیدها و بررسی های میدانی از اماکن و منازل آسیب دیده تحت پوشش این شرکت، محرز گردید که برای این منازل و اموال آن به ارزش واقعی بیمه نامه ابتیاع نشده و همین امر باعث گردیده زیاندیدگان خسارت واقعی دریافت نکنند و تأکید کرد که هموطنان عزیز به هنگام خرید بیمه نامه، اموال خود را به ارزش واقعی تحت پوشش قرار دهند تا خسارت های جانی و مالی ناشی از اینگونه حوادث بنحو احسن جبران شود.
کمک های نقدی به زیاندیدگان در راستای مسئولیت اجتماعی
با عنایت به تأکید سیدهادی شیخ الاسلامی مدیرعامل بیمه میهن مبنی بر حمایت اجتماعی از بیمه شدگان زیاندیده و سایر زیاندیدگان، هیئت بلندپایه اعزامی این شرکت به خوی با مسئولیت معاون فنی، برابر دستور مدیرعامل نسبت به اعطاء و تحویل کمک های نقدی در قالب کارت هدیه به زیاندیدگانِ دارای خسارت های کلی نیز اقدام کردند.
گفتنی است بیمه میهن در استان آذربایجان غربی بالغ بر دو هزار بیمه نامه آتش سوزی صادر کرده بود که بر اساس بازدیدها و ارزیابی های انجام شده تاکنون برای بیش از سیصد مورد پرونده خسارت تشکیل شده است.
زمین‌لرزه‌ شهرستان خوی که به بزرگی ۵.۹‌ ریشتر روز شنبه هشتم بهمن سالجاری رخ داد؛ باعث تخریب ۲۰ تا ۸۰ درصد خانه ها و ساختمان ها در این شهرستان شد.