تقدیر نماینده مردم کهگیلویه و بهمئی و چرام در مجلس از اقدامات وزیر صمت و رییس هیات عامل ایمیدرو
تقدیر نماینده مردم کهگیلویه و بهمئی و چرام در مجلس از اقدامات وزیر صمت و رییس هیات عامل ایمیدرو

سید محمد موحد نماینده مردم کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی از اقدامات سید رضا فاطمی امین برای پیگیری و رفع مشکلات پروژه فسفات چرام تقدیر و تشکر کرد

اقتصاد و بیمه – سید محمد موحد نماینده مردم کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی از اقدامات سید رضا فاطمی امین برای پیگیری و رفع مشکلات پروژه فسفات چرام تقدیر و تشکر کرد.

 

به گزارش روابط عمومی ایمیدرو، موحد همچنین ضمن برشمردن اهمیت این طرح برای اشتغال مردم شهرستان چرام، تاکید کرد: به دنبال تاکید وزیر صنعت معدن و تجارت، پیگیری ها و اقدامات مهندس جعفری رییس هیات عامل ایمیدرو برای سرعت گرفتن در اجرای طرح قابل تقدیر است.

در این دیدار مردمی، سید احسان عسکری معاون استاندار کهگیلویه و بویر احمد نیز حضور مدیران و کارشناسان ایمیدرو و شرکت تهیه و تولید مواد معدنی ایران را نشانه ای از عزم ایمیدرو برای برطرف کردن چالش پروژه های معدنی شهرستان چرام دانست.
وجیه اله جعفری که از روز گذشته همزمان با عید سعید فطر برنامه بازدید از پروژه های معدنی و صنایع معدنی استان های فارس و کهگیلویه و بویر احمد داشته است، امروز پس از دیداری مردمی، بازدیدی از پروژه های آهک هیدراته و همچنین فسفات در شهرستان چرام به عمل می آورد.
. دراین برنامه خدایارکریم نژاد مدیرعامل شرکت تهیه و تولید مواد معدنی و همچنین اباذر رحیمی مجری طرح های اکتشافی و معدنی فارس و کهگیلویه و بویراحمد شرکت تهیه و تولید مواد معدنی، جعفری را همراهی می کنند.